Infinity Group, agencja marketingowa specjalizująca się w stosowaniu technologii informatycznych została uhonorowana nagrodą Złoty Bit 2004. Kapituła konkursu wyróżniła autorskie oprogramowanie agencji, system IG eRelations wdrożony na potrzeby merchandisigu realizowanego przez ogólnopolską agencję sprzedaży DEM’a Promotion Polska. Infnity Group walczyła o nagrodę w kategorii najlepszego wdrożonego systemu obiegu informacji.
Złoty Bit jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród, corocznie przyznawanych w branży teleinformatycznej. Laureaci wybierani są w drodze głosowania redaktorów naczelnych pism informatycznych. Do konkursu, którego organizatorem jest warszawska firma Software Konferencje co roku przystępują uznane firmy polskie i wiele firm międzynarodowych produkujących lub dystrybuujących rozwiązania informatyczne. Mówi Grzegorz Perkowski, dyrektor technologii w Infinity Group, pod którego kierownictwem powstał wyróżniony system: „Złoty Bit to dla nas wielki sukces. W naszej działalności technologie IT i specjalizacja marketingowa to równorzędne dziedziny. Rozwój specjalizacji informatycznej od dawna wpisany jest w naszą strategię. Podejście informatyczne pozwala nam wnosić praktycznie do każdego projektu marketingowego nową wartość i użyteczność. Bardzo się cieszę, że zostało to zauważone także przez redaktorów, którzy na co dzień opisują polski rynek informatyczny. Dzięki tej nagrodzie jesteśmy chyba pierwszą agencją marketingową, która może być identyfikowana jako dostawca profesjonalnych rozwiązań IT.”
IG eRelations jest autorskim rozwiązaniem firmy Infinity Group. System wspomaga zachodzące w firmach procesy biznesowe. Wdrożono go m.in. w Castoramie i PTC ERA. Nagrodzony produkt na co dzień wykorzystywany jest przez firmę DEM’a Promotion Polska. Pełni tam rolę platformy merchandisingowej, czyli narzędzia, które śledzi proces sprzedaży produktów w sieciach handlowych na terenie całej Polski. Infinity Group składając wniosek do konkursu podkreśliła, że z systemu korzysta ponad 500 użytkowników. Rozwiązanie pozwala stale monitorować ponad 1000 punktów sprzedaży i ponad 2000 produktów dostarczanych przez kilkadziesiąt firm. System wspomaga procesy decyzyjne producentów i dystrybutorów, ponieważ na bieżąco dostarcza wiarygodne dane nt. poziomu sprzedaży, stanów produktów na półkach, cenach produktów konkurencyjnych i warunków wystawienniczych. IG eRelations umożliwia także automatyczne naliczanie wynagrodzeń setkom osób zatrudnionych przy promocji produktów.
Wręczenie nagród Złoty Bit odbędzie się 29 lipca o godz. 9.50 w warszawskim hotelu Novotel Airport podczas konferencji Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie (EOIF) 2004.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.