Firma Infovide dokonała analizy technicznej wdrożenia platformy EAI w oparciu o narzędzia webMethods 6 dla PTK Centertel. Współpraca objęła także instalację, konfigurację środowiska informatycznego, testowego i produkcyjnego dla webMethods 6. Dzięki wdrożeniu, PTK Centertel skróci czas odpowiedzi na usługi oferowane abonentom takie jak weryfikacja danych abonenta czy aktywacja numeru.
Infovide zrealizowało pierwszy projekt integracyjny w Polsce oparty o narzędzia webMethods, wprowadzający platformę EAI. Głównym celem przedsięwzięcia było zbudowanie architektury platformy integracyjnej oraz opracowanie standardu aplikacji. Ponadto eksperci Infovide testowali technologię pod kątem wyznaczonych kryteriów wydajnościowych i funkcjonalnych samej platformy.
Efektem wdrożenia była optymalizacja procesów zachodzących między różnymi, heterogenicznymi systemami i środowiskami sprzętowo-programowymi, co w konsekwencji oznacza skrócenie czasu odpowiedzi na usługi oferowaną abonentom PTK Centertel.
Zależało nam na uporządkowaniu procesu obsługi klienta i maksymalnym dostosowaniu architektury IT do ich potrzeb. Wdrożenie wpłynie pozytywnie przede wszystkim na czas i koszty wdrażania nowych ofert dzięki ponownemu wykorzystywaniu istniejących komponentów. Rozwiązanie zwiększa przejrzystość i poprawia kontrolę jakości usług dodanych świadczonych naszym abonentom. – powiedział Konrad Kobylecki, Dyrektor Pionu Technologii Informatycznych w PTK Centertel.
Skuteczne konkurowanie na rynku telekomunikacyjnym wymaga wprowadzenia mechanizmów skracających czas realizacji procesów biznesowych, a w szczególności obsługi klienta – powiedział Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide S.A. Zalety wdrożenia platformy integracyjnej można dostrzec w warunkach silnej gry konkurencyjnej. Właśnie z taką sytuacją mamy do czynienia na rynku telekomunikacyjnym i bankowym, gdzie prowadziliśmy tego typu projekty.
Jednym z warunków sukcesu projektu było przekazanie szczegółowych informacji na temat pracochłonności systemu. W ten sposób pracownicy PTK Centertel dowiedzieli się, ile czasu powinno zajmować budowanie funkcjonalności w kontekście kolejnych projektów. Innym ważnym rezultatem prac nad systemem była kwestia określenia zasad dla tzw. „capacity planning”, czyli planowania rozwoju konfiguracji sprzętowej
i programowej pod budowany system.
Projekt trwał 3 miesiące. W tym czasie wypracowano metodykę i standard budowy aplikacji pod inne systemy, z których PTK Centertel będzie korzystać w trakcie realizacji kolejnych projektów. Praca nad implementacją platformy EAI zakończyła się w czerwcu 2003 roku.
Współpraca Infovide oraz PTK Centertel rozpoczęła się już w 1999 roku. Wspólnie zrealizowano kilka dużych projektów informatycznych. Dotychczas eksperci Infovide wspierali firmę w opracowaniu i weryfikacji zasad nadzoru Biura Projektów w PTK Centertel.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.