Firma doradcza Infovide otrzymała już po raz drugi Godło „Inwestor w kapitał ludzki”. Dyplom z rąk Macieja Leśnego, Podsekretarza Stanu, podczas uroczystego przyjęcia Instytutu Zarządzania w dn. 18 kwietnia br., odebrał partner Infovide Robert Kulicki.
Program „Inwestor w Kapitał Ludzki” stanowi część wspólnej inicjatywy Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych oraz Instytutu Zarządzania realizowanej pod hasłem „inwestowanie w kapitał ludzki”. W jej skład wchodzą:
ˇ Program „Inwestor w Kapitał Ludzki” (za realizację odpowiada Instytut Zarządzania)
ˇ Konkurs „Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi” (za realizację odpowiada IPiSS)
Robert Kulicki, partner Infovide powiedział: „Głównym czynnikiem, który zadecydował o przystąpieniu do Programu zarówno w tym, jak i poprzednim roku, była możliwość uzyskania niezależnej oceny i benchmarkingu procesów zarządzania kapitałem ludzkim, a taki właśnie audyt oferowali organizatorzy konkursu. Przeszliśmy przez dwuetapowe badanie: w pierwszym wypełniliśmy ankietę, w drugim etapie audytor badał losowo wybranych pracowników z wyłączeniem stanowisk kierowniczych.”
Indeks satysfakcji pracownika
Infovide od pięciu lat bada indeks satysfakcji pracownika, włączony oficjalnie do rocznego planu firmy. Wielowymiarowy indeks satysfakcji został opracowany na warsztatach z udziałem pracowników firmy i od tej pory jest regularnie badany, a wyniki tych badań dostępne są dla wszystkich pracowników firmy. Indeks obejmuje następujące kategorie:
– Kultura firmy (relacje z przełożonymi, respekt dla indywidualności, zaplecze socjalne itp.)
– Indywiduum w firmie (możliwość indywidualnego rozwoju, dostęp do szkoleń
i literatury, możliwości awansu, itp.)
– Organizacja pracy w firmie (klarowność obowiązków, dostęp do kierownictwa, planowanie długoterminowe, itp.)
– Zaplecze techniczne (warunki lokalowe i infrastruktura techniczna)
Decentralizacja decyzji i kultura pracy zespołowej
W firmie panuje kult pracy zespołowej. Jest on obecny w metodach prowadzenia prac dla klienta oraz w praktyce podejmowania decyzji (preferowane są decyzje oparte o konsensus zespołów menedżerskich). Zarząd i kierownictwo firmy stosuje w praktyce zasadę „otwartych drzwi” dla pracowników wszystkich szczebli, oraz zasadę otwartej komunikacji. Elektroniczne fora dyskusyjne i zdecydowana większość zasobów informacyjnych firmy jest powszechnie dostępna w Intranecie firmy. Nie praktykuje się jakiejkolwiek formy cenzurowania wypowiedzi na firmowych listach dyskusyjnych.
Firma preferuje znaczącą samodzielność zespołów, opartą o systematyczne planowanie i kontrolę budżetu (kontroling operacyjny i strategiczny).
Szkolenia i rozwój
Dużym wyzwaniem dla zarządu Infovide jest zapewnienie pracownikom stałego rozwoju zawodowego, przy jednoczesnym zaangażowaniu pracowników w projekty dla Klienta. Firma inwestuje w pozyskiwanie wysokiej klasy know-how, poprzez udostępnianie najwyższej klasy serwisów analitycznych, literatury, organizowanie kontaktu ze światowymi autorytetami informatyki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.