Infovide kształci studentów

Infovide podjęło współpracę z Zakładem Elektrotechniki Teoretycznej i Informatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej w zakresie organizacji studium podyplomowego Metody i narzędzia inżynierii oprogramowania. Studia umożliwiają poszerzenie specjalistycznej wiedzy oraz umiejętności z zakresu nowoczesnych metod i narzędzi inżynierii oprogramowania.

Studia adresowane są do osób, które pragną rozszerzyć i pogłębić swoją wiedzę informatyczną. Zawierają przedmioty dotyczące programowania obiektowego, programowania internetowego, narzędzi analizy i projektowania CASE, integracji aplikacji, hurtowni oraz baz danych. Ponadto studenci poznają tajniki projektowania graficznych interfejsów użytkownika, administracji i zarządzania systemami komputerowymi, a także inżynierii wiedzy. Szczególny nacisk położony będzie na zarządzanie projektami informatycznymi, a w szczególności dużymi przedsięwzięciami IT. Podstawową formą zajęć są wykłady oraz ćwiczenia praktyczne. Zajęcia prowadzą nauczyciele akademiccy z długoletnim stażem oraz doświadczeni konsultanci z Infovide.

– W Akademii Infovide od lat współpracujemy z uznanymi na świecie specjalistami z zakresu zastosowań informatyki i e-biznesu. Zebrane doświadczenia oraz najlepsze praktyki chcemy przekazywać studentom. Wykładowcy Akademii Infovide łączą wysokie kwalifikacje pedagogiczne i merytoryczne z umiejętnościami praktycznymi uzyskanymi w wielu projektach IT w Polsce. Będziemy starali się optymalnie przygotować studentów do realizacji zadań w silnie konkurencyjnym otoczeniu. – powiedział Borys Stokalski, prezes zarządu Infovide.

Kandydaci na Studium Podyplomowe muszą posiadać wykształcenie wyższe (absolwenci szkół wyższych – magisterskich, inżynierskich i licencjackich) oraz podstawową wiedzę z dziedziny informatyki w zakresie programowania. Studia trwają 2 semestry, w każdym semestrze prowadzonych jest 5 przedmiotów w ilości po 16 godzin (łącznie 160 godzin).

http://www.infovide.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top