W ubiegłym tygodniu w Kielcach odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Inno-Tech Expo. Trzydniowe wydarzenie poświęcone innowacjom i nowym technologiom zgromadziło blisko 80 wystawców, w tym przedsiebiorców min. z Polski, Ukrainy, Chin, Anglii, Kirgistanu oraz Stanów Zjednoczonych, instytucji państwowych, uczelni, a także prywatnych wynalazców oraz wielu zwiedzających.
Pierwszego dnia uczestnicy Targów mieli okazję uczestniczyć w warsztatach efektywnego gospodarowania energią, konferencji “Student Wynalazca” oraz przedstawić podczas Demo Day swój pomysł na nowatorski biznes przed międzynarodowym gronem inwestorów. Natomiast wieczorem liczne grono przedsiębiorców i inwestorów kontynuowało networking podczas konferencji KielceCom.
Uroczyste otwarcie Targów Inno-Tech Expo nastąpiło w piątek, drugiego dnia wydarzenia. Podczas panelu dyskusyjnego “Salonu Ministrów” z udziałem wystawców i przedstawicieli Ministerstw, który poprzedził oficjalne otwarcie, poruszano szereg problemów dotykających innowacyjne środowiska i przedsiębiorstwa działające w tym obszarze, m.in. podnoszono potrzebę ściślejszej współpracy pomiędzy biznesem a uczelniami i jednostkami badawczymi, która powinna zaowocować większą liczbą wynalazków i innowacji odpowiadających na realne potrzeby rynku. W tym dniu odbyły się także konferencje poświęcone współpracy świata nauki i przemysłu na rzecz zrównoważonego rozwoju regionu, możliwościach współpracy oraz inwestowania w Polsce Wschodniej oraz nowatorskich technologiach stosowanych w biznesie i przez biznes.
Podczas wszystkich dni targów odbywały się także sesje B2B dla zainteresowanych przedsiębiorców, w ramach sieci Enterprise Europe Network.
Warto dodać, że w targach wzięli udział także młodzi wynalazcy, uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, którzy prezentowali swoje pomysły i prace w Strefie młodych wynalazców, cieszącej się dużym zainteresowaniem odwiedzających. Wiele z pokazanych przez nich rozwiązań ma w sobie potencjał pozwalający na komercjalizację i praktyczne zastosowanie.
Targi Inno-Tech Expo jak i towarzyszące im wydarzenia były nie tylko doskonałą okazją do zaprezentowania swoich projektów, ale również nawiązania wartościowych kontaktów, jak i poruszenia ważkich problemów, z jakimi na co dzień borykają się przedsiębiorcy i wynalazcy.
Organizatorzy pierwszej edycji Targów Inno-Tech Expo, które odbyły się w dniach 17-19 października 2013 r. w Kielcach to Com Creation – firma, wyspecjalizowana w organizacji wydarzeń, w szczególności dla branży nowych technologii, Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii w Kielcach – instytucja otoczenia biznesu, Targi Kielce – drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Targi Inno-Tech Expo zostały objęte patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, PARP, Urzędu Patentowego RP, Krajowej Izby Gospodarczej, Wojewody Świętokrzyskiego, Marszałka Województwa Świętokrzyskiego oraz Prezydenta Miasta Kielce.
Patronat branżowy nad wydarzeniem sprawują Stowarzyszenie Eksporterów Polskich, IAB Polska oraz Aula Polska.
Patroni medialni targów to Pulsu Biznesu, Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, GoMobi.pl, 4Biznes.eu, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Biznes2Biznes.com, e-biznes.pl, eGospodarka.pl, Android User.
Więcej informacji o targach na stronie:
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.