IdoSell i AtomStore to platformy sklepowe, które włączyły InPost Pay, usługę, która łączy płatność i dostawę w jednym przycisku.
InPost rozszerzył współpracę z platformami usług dla e-commerce należącymi do Grupy IAI – IdoSell oraz AtomStore. W AtomStore, InPost Pay jest dostępny już od listopada 2023, a na IdoSell pojawił się w grudniu 2023.
InPost Pay ma zwiększać konwersję
Nasza współpraca ma na celu ułatwienie procesu zakupowego dla branży e-commerce, a więc przede wszystkim zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków – powiedział Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
IdoSell skupia się na dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań dla e-commerce, szczególnie takich, które podnoszą efektywność sprzedażową naszych merchantów. Dlatego stale wdrażamy coraz bardziej zaawansowane rozwiązania checkout. Cieszymy się, że do wachlarza naszych usług mogliśmy dołączyć InPost Pay. Wprowadzenie tej usługi to istotny element naszych działań w kierunku optymalizacji konwersji dla sprzedawców i ułatwienia ścieżki zakupowej dla konsumentów – dodał Michał Tykarski, wiceprezes Grupy IAI, która odpowiada za rozwój IdoSell.
Dzięki nowej usłudze InPost, klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy, a to wpływa na większy współczynnik konwersji oraz znacząco obniża liczbę porzuconych koszyków. Ponadto, wprowadzenie rozwiązania to ułatwienie dla ponad 11 mln użytkowników aplikacji InPost Mobile.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.