Co jest skuteczniejsze: krzyżyk widoczny czy ukryty? nieduży toplayer czy irytująco wielki, ale zauważalny interstitial? ekspozycja logo produktu od początku reklamy czy „mignięcie” nim na sam koniec?
Odpowiedzi na te pytania umożliwiły badania psychologiczne pt. „Reklama w Internecie – ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji”, które zostały przeprowadzone w Krakowie dzięki połączeniu trzech sił: agencji interaktywnej INSIGNIA, domu mediowego PRO Media House i Instytutu Psychologii UJ.
Najistotniejszym wnioskiem z badania jest to, że najlepszą ocenę reklamowanego produktu uzyskuje się w przypadku mniejszego formatu reklamy typu pop-up z – uwaga – niewidocznym krzyżykiem i logo występującym od początku reklamy. Założenia i szczegółowe wyniki badania zostały opisane w najnowszym numerze miesięcznika Brief.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.