25 kwietnia 2008 odbędzie się kolejna, 7. edycja Festiwalu ESKA Music Awards.Insignia przygotowała stronę internetową, dzięki którejsłuchacze Radia ESKA i ESKA Rock mogą głosować na swoich ulubionych wykonawców.
Agencja Interaktywna Insignia przygotowała od strony funkcjonalnej stronę internetową, dzięki której przez 5 tygodni słuchacze Radia ESKA i ESKA Rock mogą głosować na swoich ulubionych artystów i wykonawców muzycznych w 8 kategoriach: artysta i artystka roku, zespół roku, hit roku, album roku, imprESKOWY hit roku, video roku ESKA.pl i rockowy album roku. Zwycięzcy wyłonieni w głosowaniu Internautów otrzymają nagrody podczas Wielkiej Gali Finałowej, która odbędzie się w Hali Sportowej w Łodzi. Dotychczas stronę odwiedziło 88 739 użytkowników, w tym unikalnych unikalnych użytkowników 69 511.
„Insignia dodała interaktywnego smaczku do muzycznej uczty. Najlepiej zrozumiała ideę interakcji z naszymi słuchaczami, którzy dostali do ręki proste i funkcjonalne narzędzie do głosowania na swoich idoli”.
– mówi Agnieszka Odachowska, PR Manager Grupy Radiowej TIME SA oraz EMA 2008.
Wydarzenie wspierane jest kampanią wizerunkową w prasie, m.in. w Gali, Glamour, Cosmopolitanie, Playboy’u, Vivie, Dziewczynie, Newsweeku, Przekroju, Wprost oraz dziennikach ogólnopolskich.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.