Interactive Intelligence w Polsce

Opublikowano: 25 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Interactive Intelligence, globalny twórca biznesowych rozwiązań komunikacyjnych, otworzyła swoje polskie biuro. Uruchomienie biura wpisuje się w strategię biznesową firmy, która zakłada ekspansję na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Nowe biuro, poza Polską, obsługuje także Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię.
Polskim biurem Interactive Intelligence kieruje Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na Europę Środkowo-Wschodnią. Za pośrednictwem biura ma być koordynowana bieżąca obsługa kluczowych klientów firmy, jak również pozyskiwanie nowych kontraktów i działania marketingowe. „Zdecydowaliśmy się na uruchomienie biura w Polsce, ponieważ jest to dla nas rynek o największym potencjale, podobnie jak inne rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Wiele polskich firm modernizuje centra kontaktu z klientami i polepsza jakość swoich usług, by w ten sposób zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną. Nasze rozwiązania pozwalają im osiągnąć ten cel”, mówi Marcin Grygielski.

Na polskim rynku firma będzie sprzedawała swój sztandarowy produkt, Customer Interaction Center. CIC to otwarte i niezależne od platformy sprzętowej oprogramowanie, które różni się całkowicie od systemów, składających się z wielu komponentów, pochodzących od różnych dostawców. System CIC został od podstaw zaprojektowany jako jednolite rozwiązanie IP Contact Center, udostępniające wszystkie komponenty do budowy nowoczesnego centrum obsługi klienta.

Na polskim rynku jest również dostępne rozwiązanie: Enterprise Messaging
– oprogramowanie dla przedsiębiorstw, służące do wielowymiarowej komunikacji głosowej i wymiany danych z wykorzystaniem otwartych standardów. Bazuje ono na technologii VoIP i łączy zalety tradycyjnej poczty głosowej, obsługę wiadomości e-mail oraz faksów. Rozwiązanie umożliwia też zaawansowaną samoobsługę klientom korzystającym z centrów kontaktu.

„Rynek telefonii korporacyjnej i rozwiązań dla centrów kontaktu zmierza w stronę rozwiązań otwartych bazujących na standardzie SIP czy też Intel HMP. Klienci rezygnują z kosztownego, dedykowanego sprzętu na rzecz standardowych serwerów, na których można instalować zaawansowane rozwiązania komunikacyjne. Przyszłość należy do rozwiązań software’owych” – mówi Marcin Grygielski.

Interactive Intelligence adresuje swoją ofertę przede wszystkim do sektorów finansowego, energetycznego, medycznego, telekomunikacyjnego oraz telemarketingowego. W obszarze zainteresowań firmy znajdują się przedsiębiorstwa, które posiadają rozbudowane centra kontaktu z klientem lub też prowadzą liczne kampanie telemarketingowe. „Planujemy pozyskać od 5 do 10 klientów, w pierwszej kolejności skoncentrujemy się na sektorach finansowym, energetycznym oraz medycznym”, mówi Marcin Grygielski.

Produkty Interactive Intelligence są dostępne przez partnerską sieć sprzedaży. Obecnie firma współpracuje z czterema polskimi partnerami: Damovo, ITD, Webel oraz Wolainfo, prowadzone są rozmowy z piątą firmą. „ Zależy nam na pozyskaniu partnerów, którzy oferują usługi o jak najwyższej jakości”, mówi Marcin Grygielski.

Hanna LaskowskaInteractive Intelligence w Polsce

Podziel się!

O autorze

hania