Nowy serwis społecznościowy dla studentów i absolwentów Uczelni Koźmińskiego www.miasteczko-kozminskiego.pl stworzyła agencja interaktywna Adv.pl.
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, otrzymała funkcjonalny, przejrzysty, nowoczesny serwis internetowy, który ułatwi kontaktowanie się studentów, absolwentów i kandydatów na studia. Autorom projektu chodziło o integrację środowiska uczelni przez stworzenie sieci kontaktów.
W Miasteczku każdy internauta ma szerokie pole do własnej aktywności. Użytkownicy sami mogą współtworzyć treści, a tym samym aktywnie pomagają w prowadzeniu serwisu.
Strona główna przedstawia część miasta, którego różnorodne budynki wskazują na kolejne działy serwisu:
Baza wiedzy – to część serwisu, w której użytkownicy mogą publikować swoje artykuły, by dzielić się posiadaną wiedzą z innymi studentami.
Połączmy się – to miejsce, w którym użytkownicy mogą zakładać swoje profile, co jednocześnie pozwala wyszukać „bratnie dusze”, bądź osoby o podobnych zainteresowaniach.
Grupy – w tej części serwisu można założyć własną grupę przyjaciół czy hobbystów z danej dziedziny.
W serwisie funkcjonuje także Forum, na którym można wymienić się uwagami i przydatnymi informacjami. Planowana jest również rozbudowa serwisu o platformę kontaktów studentów i absolwentów z pracodawcami.
Serwis skonstruowany na wzór miasteczka społecznościowego stanowi interaktywne uzupełnienie oficjalnej strony uczelni, funkcjonującej pod adresem www.kozminski.edu.pl.
www.miasteczko-kozminskiego.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.