Interaktywne plany Lubelli

Lubella SA lider branży zbożowo młynarskiej w Polsce rozpoczyna konsekwentne działania emarketingowe.

„Najważniejszym elementem naszej strategii jest budowa nowoczesnej witryny korporacyjnej, która z kolei stanowi jeden z filarów kreacji wizerunku Lubelli jako nowoczesnej i dbającej o swoich konsumentów i partnerów firmy. Nowe siedlisko poza walorami stricte informacyjnymi, wspierać będzie markę Lubella poprzez istotne wartości dodane, budujące społeczność w obrębie serwisu i nadające witrynie interaktywny charakter.Realizację tego niełatwego zadania powierzyliśmy Agencji Interaktywnej Adv.pl z uwagi na ciekawe i oryginalne pomysły kreatywne, jak również rozwiązania marketingowe.” – mówi Małgorzata Gurczyńska – Kierownik Marketingu Lubella SA

http://www.adv.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top