Połączy z internetem bez konieczności uruchomiania przeglądarki, ma wbudowany mechanizm przypominania zaplanowanych zadań, potrafi znaleźć konkretny artykuł w obszernym marketingowym archiwum i nie jest natrętny – jak się nim nie interesujemy, grzecznie… zasypia.
Mowa o nowym narzędziu marketingu desktopowego, udostępnionym przez Wydawnictwo Marketing w Praktyce na stronach firmowego portalu www.marketing.org.pl. Postać eSperto stworzyła Agencja Interaktywna Adv.pl. Aplikacje typu screen mate, popularne w krajach, gdzie aktywnie wykorzystuje się sieć do działań marketingowych, w Polsce są wciąż nowością.
Bezpieczne w użyciu, pozwalają z jednej strony na oswojenie się z nowoczesnymi technologiami, a z drugiej ułatwiają i przyspieszają komunikację w internecie. Na przykład po kliknięciu w ikonę sympatycznej sowy eSperto – taką wizualizację nadano aplikacji – można szybko, bezpośrednio z ekranu monitora, połączyć się z Marketingową Bazą Wiedzy na stronach nowego portalu wydawnictwa, bez konieczności pamiętania adresu www i uruchomiania przeglądarki internetowej.
eSperto można pobrać z marketing.org.pl. Aplikacje typu screen mate często przybierają kształt sympatycznej, zabawnej postaci żyjącej na ekranie komputera. Jeżeli są atrakcyjne pod względem funkcjonalnym i graficznym, chętnie przesyłane są znajomym i współpracownikom. Mechanizm marketingu wirusowego działa tu prawie natychmiast, co bardzo ułatwia zbieranie danych e-mailingowych. Użytkownicy internetu chętniej czytają komunikaty przesłane przez osoby, które znają i darzą zaufaniem; stosując ten rodzaj komunikacji nie musimy martwić się o uzyskanie zgody na przesyłanie informacji o charakterze handlowym. Użytkownik musi wyrazić zgodę na komunikację z firmą już instalując screen mate’a.
Komunikacja za pomocą screen mate’ów umożliwia przekazywanie informacji w najbardziej dogodnym czasie z punktu widzenia strategii firmy, a komunikat jest odczytywany niemal natychmiast. Korzystając z poczty e-mailowej, pośrednictwa stron www czy też tradycyjnej poczty, nie uzyskamy takiego efektu. Ta zaleta aplikacji jest szczególnie przydatna, kiedy firma musi poinformować klientów o sytuacji kryzysowej, awarii systemu bądź nagłej zmianie polityki.
Komunikatory desktopowe nie wymagają połączenia z serwerem, pliki są przesyłane bezpośrednio z komputera firmy-nadawcy do klienta-adresata. Klient może ściągać teksty i grafiki bez czekania na załadowanie się plików. Ten rodzaj komunikacji pozwala na przesyłanie ciężkich plików lub wskazanie źródła, z którego mogą one być pobrane. Aktualizacja contentu może następować bez udziału i wiedzy użytkownika screen mate’a.
eSperto jest narzędziem BrandMate, elementem oferty Adv.pl w zakresie Desktop Marketingu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.