Agencja Engine uruchomiła w kwietniu interaktywny Symulator Sprzedaży – specjalną aplikację dedykowaną konsultantom Oriflame, wspomagającą zarządzanie wielopoziomowymi strukturami sprzedaży. Symulator pozwala w łatwy i przyjazny sposób dokonywać symulacji wielkości sprzedaży, obliczać wysokość przychodów i premii w miarę rozwoju własnej struktury sprzedaży i obrotów podległych mu konsultantów Oriflame.
Symulator wykonany został w technologii Flash. Takie rozwiązanie pozwoliło zbudować atrakcyjny i przyjazny interfejs graficzny, który pozwala użytkownikom większość operacji realizować za pomocą myszy i techniki 'drag&drop’. Dzięki temu rozwiązaniu modelowanie struktury sprzedaży oraz obliczanie dochodów, premii i bonusów wg skomplikowanych algorytmów Planu Marketingowego Oriflame staje się proste również dla początkujących konsultantów Oriflame. Dodatkowym ułatwieniem jest rozbudowany system pomocy kontekstowej oraz instruktażowe Live Demo objaśniające krok po kroku sposób pracy z Symulatorem, zasady budowania struktur sprzedaży oraz obliczania wyników. 'Interaktywny Symulator Sprzedaży pozwoli nam usprawnić szkolenia dla kilkudziesięciu tysięcy nowych konsultantów, którzy rozpoczynają z nami współpracę każdego roku.’ – mówi Maria Zakrzewska, Dyrektor Marketingu Oriflame Poland.
Aplikacja jest kolejnym projektem zrealizowanych przez Engine w technologii Rich Internet Applications. Pozwala ona tworzyć rozbudowane, bazodanowe aplikacje internetowe wykorzystujące przyjazny interfejs graficzny użytkownika. Potwierdzeniem kompetencji Engine w tworzeniu takich rozwiązań jest udział od 2003 r. w programie Macromedia Alliance. Do zarządzania aplikacjami w technologii Rich Internet Applications przystosowana została autorska platforma CMS WiseNet+.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.