Internauci niezainteresowani hazardem online?

Niecałe 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w Internecie w 2009 roku – wynika z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link. To zaledwie 5% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce. Kolejne 6% zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.

Hazard w Internecie nie jest tak dużym problemem, jak chcieliby go widzieć politycy, opracowujący ustawę ograniczającą dostęp do tego typu usług. Z opublikowanych danych wynika, że prawie 90% polskich internautów w ogóle się z tym zjawiskiem nie zetknęło. Oznacza to, że ani nie widzieli reklam tego typu usług, ani nie grali w internetowym kasynie, ani nie obstawiali zakładów u bukmacherów.

Korzystanie z gier losowych przez Internet
Q1. Czy w ciągu minionego roku…?

Internauci niezainteresowani hazardem online? 1

Autorzy badania D-Link Technology Trend zapytali również Polaków, czy hazardu w Internecie należy zakazać. Blisko połowa ankietowanych (42%) nie ma zdania lub nie chce się na ten temat jednoznacznie wypowiadać. Co piąty (21%) pytany uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach. Za zdecydowaną delegalizacją usług hazardowych w Internecie opowiada się co trzeci Polak (36%).

Stosunek do hazardu w Internecie
Q1. Czy Pana(i) zdaniem hazard w Internecie…?

Internauci niezainteresowani hazardem online? 2

D-Link Technology Trend to cykliczne badanie nastawienia Polaków do nowych technologii. Realizowane jest na zlecenie firmy D-Link przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC.  Badanie prowadzone jest w oparciu o bezpośrednie wywiady ankieterskie w domach respondentów na ogólnopolskiej próbie ok. 1000 osób, reprezentatywnej dla populacji Polaków w wieku 15+. Badanie zostało zrealizowane w dniach 19-24 listopada 2009r.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top