Najważniejsze wydarzenia, które rozegrały się na polskiej scenie internetowej, opinie i komentarze dotyczące krajowego e-biznesu oraz wypowiedzi pracowników cenionych polskich firm internetowych zostały zawarte w pierwszym raporcie specjalnym „Internet 2003”, przygotowanym przez zespół WebInside.pl.
To swoistego rodzaju podsumowanie i głębsza analiza, która pozwoli z pewnością właścicielom biznesów i twórcom stron WWW lepiej przygotować się do potrzeb rynku w 2004 roku. Ale z publikacji wynika wiele ciekawych informacji także dla przeciętnego użytkownika Internetu, ponieważ Internet w minionym roku obfitował w wiele wydarzeń. Ciągłe zapotrzebowanie na szybką i łatwo dostępną informację sprawiło, że wśród wyszukiwarek można obserwować bój o klienta. W roku 2003 doświadczyliśmy rosnącej komercjalizacji usług w Internecie; wiele serwisów wprowadziło model czerpania korzyści finansowych ze swoich działalności, jeszcze inne zdecydowały się na całkowite zamknięcie modelu non-profit.
W końcu 2003 rok to wielkie zmiany i innowacje w sprzedaży internetowych domen. Co warto podkreślić wzrost gospodarczy w kraju odbił się także w wydatkach na reklamę on-line, analitycy mówią wręcz o 40% wzroście i zapowiadają na bieżący rok utrzymanie kondycji rosnącej. Wzrasta także świadomość samej reklamy w Internecie, który staje się medium coraz częściej porównywalnym z radiem, TV czy prasą.
Raport to także statystyka ponad 7 mln polskich internautów i analiza ich zachowań na podstawie najchętniej wpisywanych fraz w wyszukiwarki, to świat, który nas otacza i który powinniśmy znać.
http://www.webinside.pl/raport.php
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.