Z początkiem lutego dostawca Internetu Air Bites Polska (ABP) wprowadził nową ofertę produktową. Zwiększono przepustowość łącz, postawiono na budowę internetowej społeczności lokalnej w ABP poprzez sieć LAN, Direct Connect, a wkrótce także VoIP.
Dotychczasowe produkty spółki o prędkościach 256 kb/s, 512 kb/s i 1Mb/s pierwszego lutego zastąpiły zupełnie nowe, w niezwykle atrakcyjnych cenach, o zdecydowanie szybszych transferach maksymalnych: 500 kb/s, 2 Mb/s i 5 Mb/s. Do końca marca trwa na nie promocja, w ramach której opłata instalacyjna jest obniżona do 1 PLN brutto, a przez pierwsze 3 miesiące abonament za usługę wynosi po 1 PLN brutto za każdy miesiąc.
– Nasze znaczne przyspieszenie łącz i związana z tym nowa MEGAoferta produktowa, dająca MEGAbity możliwości jest wynikiem stałego rozwoju ABP, a przede wszystkim wyjścia naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Stają się oni coraz bardziej wymagający, sieć nie służy im już tylko do obsługi poczty mailowej, czy przeglądania stron WWW. Dlatego dzisiaj dajemy im superszybkie łącza -– mówi Rafał Pasterczyk, Dyrektor ds. Rozwoju Air Bites Polska. W standardowej ofercie posiadamy ponadto dodatkowe, opcjonalne produkty: powiększoną prędkość Internetu w nocy oraz publiczny adres IP. Nasze łącza są symetryczne, co oznacza, że z taką samą prędkością można ściągać oraz wysyłać dane do Internetu, a w ramach sieci lokalnej zapewniamy przepustowość do 100 Mb/s. Warto przypomnieć, iż nie ma już u nas żadnych limitów transferu danych. Prowadzimy również wewnętrzne forum internetowe wyłącznie dla użytkowników sieci ABP. Do końca pierwszego kwartału 2007 planujemy wprowadzić VoIP, jako usługę dodaną dla naszych Klientów – dodaje.
W styczniu 2007 miało miejsce uruchomienie czterech hubów (serwerów sieci Direct Connect), umożliwiających użytkownikom sieci ABP bezpośrednią wymianę plików i równoczesne prowadzenie rozmów na czacie. Huby te zostały postawione w Krakowie, Poznaniu, Piasecznie i Zdzieszowicach. – Budowa internetowej społeczności lokalnej w naszej sieci jest w tej chwili jednym z priorytetów. Chcemy wspierać łączenie się użytkowników naszego Internetu mających podobne zainteresowania. Wiemy, iż wśród nich są między innymi pasjonaci amatorskich filmików, graficy komputerowi, fotograficy. Stąd właśnie nasz pomysł na budowę sieci Direct Connect w ABP, aby nasi Klienci mogli z łatwością wymieniać się danymi i rozmawiać ze sobą w rzeczywistym czasie. Docelowo usługa ta ma stać się standardem w naszej sieci, wyróżniającym nas spośród operatorów Internetu, których technologie w większości nie dają takich możliwości – dodaje Rafał Pasterczyk z ABP.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.