Telefonia Dialog S.A. oraz TP S.A. podpisały umowę, która umożliwi abonentom TP S.A. korzystanie z usług Dialogu po 1 września 2003.
Abonenci Telekomunikacji Polskiej będą mogli korzystać z połączeń międzystrefowych oraz międzynarodowych za pomocą prefiksu 1011 należącego do Telefonii Dialog S.A. Ponadto abonenci TP będą również mieli do dyspozycji szeroką gamę usług Dialogu w zakresie dostępu wdzwanianego do internetu (m.in. nielimitowany całodobowy dostęp opłacany ryczałtowo – DIALNET Co Dzień).
Umowa ustala szczegółowe zasady wykorzystania infrastruktury telekomunikacyjnej, takiej jak kanalizacja teletechniczna, włókna i strumienie 2 Mbit/s, w celu realizacji 12 punktów styku pomiędzy sieciami TP oraz Telefonii Dialog S.A., jak również zasady billingu, fakturowania i reklamacji abonenckich.
Ponadto na mocy podpisanej umowy możliwe będzie:
– kierowania połączeń od abonentów TP i innych operatorów strefowych, nie posiadających bezpośredniego punktu styku z Telefonią Dialog S.A., po cenach uzasadnionych kosztami,
– rozpoczynanie i zakańczanie połączeń telekomunikacyjnych w sieci strefowej TP lub innych operatorów strefowych, z wykorzystaniem tranzytu w sieci TP,
– udostępnienie łączy w centralach TP oraz pomieszczeń w obiektach TP wraz z infrastrukturą (kanały kablowe, gwarantowane źródła zasilania, miejsce dla urządzeń w pomieszczeniu teletransmisyjnym) w celu realizacji 12 punktów styku sieci TP z siecią Telefonii Dialog S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.