Branżowy serwis internetowy Laboratoria.net uruchomił we wtorek 15 lutego pierwszą w Polsce Giełdę Sprzętu Laboratoryjnego. Znaleźć można w niej wszystko, co może przydać się podczas przeprowadzania badań i doświadczeń naukowych.
Założeniem Giełdy jest stworzenie miejsca, gdzie mogą spotkać się osoby zainteresowane niedrogim wyposażeniem niezbędnym do pracy naukowej i badawczej w laboratorium. Sprzęt używany jest zwykle dużo tańszy od analogicznego nowego. Daje to szansę polskim laboratoriom na tani zakup stosunkowo nowych technologii ’z drugiej ręki’. Z drugiej strony można się również pozbyć sprzętu niepotrzebnego – pod warunkiem, że jest on sprawny.
Giełda ma długą tradycję w krajach zachodnich, gdzie zdobyła sporą popularność. Stamtąd pochodzi też większość oferowanego sprzętu. Zwykle był on używany różnego rodzaju laboratoriach. Część sprzętu jest fabrycznie nowa – pochodzi np. z wyprzedaży czy likwidacji firm. Wszystkie urządzenia objęte są gwarancją.
– Dzięki systemowi Labexchange z Giełdy może skorzystać każdy, kto ma dostęp do Internetu, telefonu lub faksu – mówi Wolfgang Kuster, twórca sukcesu Giełdy w Niemczech. – Aby jednak przejrzeć konkretne produkty, trzeba pofatygować się przed ekran monitora – dodaje. Organizatorzy pobierają prowizję od sprzedanego sprzętu. Samo uczestnictwo w giełdzie – zarówno zainteresowanych kupnem, jak i sprzedażą – jest bezpłatne.
Giełdę znaleźć można w Internecie pod adresem www.laboratoria.net/gielda. W serwisie znaleźć można również najnowsze informacje ze świata nauki.
http://www.laboratoria.net/gielda
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.