Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.
Po powodzi, która przeszła wiosna przez Lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.
Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce – Google, turystycznym serwisie www.nocowanie.pl, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.
– Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.