Przedsiębiorcy wraz z portalem KazimierzDolny.pl łączą siły, aby zachęcić turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka. W lipcu przeprowadzą na własny koszt internetową kampanię reklamową miasta.
Po powodzi, która przeszła wiosna przez Lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.
Od lipca ruszy akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce – Google, turystycznym serwisie www.nocowanie.pl, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.
– Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną – mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.