Strony internetowe dla dzieci w wieku przedszkolnym spotykają się z coraz lepszym przyjęciem przez rodziców i ich pociechy. Popularna Ciufcia.pl zyskuje konkurenta: należący do Agory serwis eDziecko.pl uruchomił niedawno internetowe przedszkole.
Z komunikatu prasowego Agory wynika, że projekt internetowego przedszkola jest sponsorowany przez producenta Kinder Niespodzianek, firmę Ferrero. Trudno tego nie zauważyć, bo pierwsza strona pełna jest nawiązań do popularnych jajek niespodzianek: od ikonek w menu, przez elementy graficzne. Poszczególne podstrony również są mocno „obrandowane” logiem sponsora.
W internetowym przedszkolu można znaleźć między innymi gry, quizy, bajki w postaci mp3, piosenki, konkursy i wiersze. Brzmi interesująco, ale przy bliższym spotkaniu nieco rozczarowuje. W dziale gry znajdziemy trzy pozycje. Nie jest to liczba powalająca, ale jakoś się broni. Natomiast w sekcji quiz trzy zagadki to zdecydowanie za mało. Inne części internetowego przedszkola też nie grzeszą bogactwem. Wśród bajek w postaci mp3 również są trzy pozycje, które dobrze znane są z wcześniejszej kolekcji Dziecka i Gazety Wyborczej. Oprócz tego można znaleźć informacje o tym, gdzie można kupić pozostałe książki…
Strony dla dzieci to niełatwy „kawałek chleba”. Trzeba bardzo starannie dobierać treści, które nie tylko mają bawić, ale i uczyć. Odbiorca jest podwójnie wymagający. Serwis poza najmłodszymi internautami musi zadowolić też ich rodziców. A ci są bardzo surowymi recenzentami. Tak zwany „content” serwisu musi być bogaty, a przede wszystkim często zmieniany i aktualizowany.
Trudno oprzeć się wrażeniu, że najnowsza propozycja Agory i eDziecka to najzwyklejszy projekt reklamowy i to zrobiony dość niskim kosztem.
www.edziecko.pl/internetowe_przedszkole/
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.