Sieć IPFON uruchomiła obsługę numeru alarmowego 112, zgodnie wytycznymi Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
Każdemu klientowi IPFON przypisano lokalizację jego centrum alarmowego. Dodatkowo abonenci IPFON mogą samodzielnie zmienić wybór tej lokalizacji, dzięki czemu w każdym momencie mogą dodzwonić się do właściwej jednostki ratunkowej.
'Dzięki wprowadzeniu połączeń na numer 112, nasi klienci mogą czuć się bezpiecznie. Mogą zrezygnować całkowicie z usług tradycyjnych operatorów stacjonarnych i korzystać tylko z VoIP’ – mówi Bartłomiej Mikołajczak, przedstawiciel sieci IPFON.
Numer 112 to uniwersalny bezpłatny numer, pod który można dzwonić w razie nagłego wypadku, zagrożenia zdrowia, życia, mienia oraz środowiska naturalnego. Obowiązek wprowadzenia telefonu 112 maja wszystkie kraje należące do Unii Europejskiej.
IPFON to nowoczesna, niezawodna i tania telefonia IP wykorzystująca protokół SIP v.2, do korzystania z której nie jest potrzebny komputer. Sieć IPFON udostępnia usługi bez abonamentu i zbędnych formalności wraz z numerami z 11 polskich stref numeracyjnych. Oferuje także szereg usług dodanych, m.in. billing on-line, fax2email, voice2email, prezentacja numeru CLIP, prezentacja / zastrzeżenie numeru CLIR, transfery połączeń, numery alarmowe, blokada kierunków.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.