Agencja interaktywna isens przygotowała nowy portal EMI Music Poland. Zadaniem agencji było uporządkowanie istniejącej treści i ulepszenie jej nawigacji.
Pierwsza strona portalu EMI Music spełnia zadanie reklamowe prezentując za pomocą interaktywnych bannerów najnowsze muzyczne propozycje EMI, najchętniej kupowane płyty oraz aktualności i zapowiedzi. Treść serwisu została rozbita na tematyczne grupy i pogrupowana w zakładki. Do każdej z zakładek przypisana jest specjalna wyszukiwarka, pozwalająca na szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji wśród sporej ilości contentu. Plusem serwisu jest intuicyjna i szybka nawigacja umożliwiająca internautom znalezienie poszukiwanych informacji maksymalnie po dwóch kliknięciach od momentu wejścia do serwisu. Ciekawym rozwiązaniem są wewnętrzne powiązania kontekstowe. Wyszukując artystę widzimy związane z nim płyty, artykuły oraz gadżety interaktywne.
Część utworów udostępniona została w formie plików multimedialnych, co pozwala na odsłuchanie i obejrzenie wybranych teledysków. Dopełnieniem multimedialności serwisu jest internetowe radio emitujące najnowsze przeboje pochodzące z wytwórni EMI Music Poland.
Oddzielnym miejscem w serwisie jest zakładka B2B przeznaczona dla firm współpracujących z EMI Music Poland. Dostęp do niej mają osoby posiadające hasła przyznane przez EMI. Extranet pozwala na uproszczenie komunikacji pomiędzy firmą, a jej kooperantami. Dla zalogowanych użytkowników dostępny jest również cotygodniowego biuletyn informacyjny. Całość serwisu została oparta o system CMS stworzonym przez isens dla EMI Music Poland.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.