Sieć sklepów iSpot (www.ispot.com.pl), prowadzona przez oficjalnego polskiego dystrybutora produktów Apple, rozpoczęła współpracę z serwisem internetowym Chce.to (www.chce.to).
Serwis Chce.to umożliwia użytkownikom zakładanie chcelist, czyli spisów rzeczy jakie chcą mieć. W okresie przedświątecznym są to w większości chcelisty wymarzonych prezentów. Gdy użytkownik serwisu umieścił na swojej liście produkt Apple, to obok zdjęcia prezentowany jest odnośnik do tego produktu w internetowym sklepie iSpot. Dzięki temu osoby, które oglądają taką chcelistę mogą łatwo i bezpiecznie kupić wybrany produkt.
Produkty Apple są bardzo popularne na chcelistach użytkowników. Iphone, jest najbardziej “chcianym” produktem w całym serwisie. Chęć jego posiadania zadeklarowało już około 500 osób, a chcelisty na których jest wpisany były wyświetlane 120 tysięcy razy. Dodajmy do tego sporą popularność Ipodów oraz Macbooków i otrzymujemy spory potencjał reklamowy. Planujemy wykorzystać go właśnie współpracując z różnymi sklepami – mówi Marek Małachowski, prezes zarządu chce.to sp. z o.o.
Podobny model współpracy został wprowadzony także ze sklepami z innych branż, jak gizmobox.pl czy siedemnasta.pl. Chce.to zamierza nawiązać współpracę z kolejnymi sklepami, aby ułatwić użytkownikom kupowanie prezentów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.