Firma Apple udostępniła nową wersję programu iTunes, a wraz z nią – usługę iTunes Match, skanującą i dopasowującą posiadaną przez użytkownika bibliotekę do muzycznego katalogu sklepu.
iTunes Match skanuje posiadane przez użytkownika zbiory muzyczne i identyfikuje te nagrania, które nie zostały zakupione od Apple. Jeśli takie piosenki występują w katalogu Music Store, zostaną udostępnione użytkownikowi w dobrej jakości (256Kbps AAC) i w „chmurze”. Match jest rozszerzeniem iCloud, usługi pozwalającej na synchronizację kontaktów, kalendarzy, skrzynek mailowych, aplikacji i innego rodzaju danych pomiędzy urządzeniami Apple.
Rozwiązanie wprowadzone przez Apple dostępne jest obecnie wyłącznie dla mieszkańców USA. Jest również płatne – kosztuje 24,99 dol. rocznie. Firma nie poinformowała o swoich planach udostępnienia rozwiązania na innych rynkach.
iTunes Match zaprezentowana została podczas czerwcowej konferencji Apple i do tej pory była testowana. Zainteresowanie usługą okazało się tak duże, że kilka godzin po jej wprowadzeniu obciążenia nie wytrzymały serwery Apple i firma chwilowo zawiesiła możliwość skorzystania z usługi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.