Firma Apple udostępniła nową wersję programu iTunes, a wraz z nią – usługę iTunes Match, skanującą i dopasowującą posiadaną przez użytkownika bibliotekę do muzycznego katalogu sklepu.
iTunes Match skanuje posiadane przez użytkownika zbiory muzyczne i identyfikuje te nagrania, które nie zostały zakupione od Apple. Jeśli takie piosenki występują w katalogu Music Store, zostaną udostępnione użytkownikowi w dobrej jakości (256Kbps AAC) i w „chmurze”. Match jest rozszerzeniem iCloud, usługi pozwalającej na synchronizację kontaktów, kalendarzy, skrzynek mailowych, aplikacji i innego rodzaju danych pomiędzy urządzeniami Apple.
Rozwiązanie wprowadzone przez Apple dostępne jest obecnie wyłącznie dla mieszkańców USA. Jest również płatne – kosztuje 24,99 dol. rocznie. Firma nie poinformowała o swoich planach udostępnienia rozwiązania na innych rynkach.
iTunes Match zaprezentowana została podczas czerwcowej konferencji Apple i do tej pory była testowana. Zainteresowanie usługą okazało się tak duże, że kilka godzin po jej wprowadzeniu obciążenia nie wytrzymały serwery Apple i firma chwilowo zawiesiła możliwość skorzystania z usługi.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.