Firma Amadeus, partner w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców i odbiorców usług turystycznych wspólnie z brytyjską firmą konsultingową Hanley Center HeadlightVision opracowała raport „Traveller Tribes 2020” przedstawiający prognozy dotyczące kształtu rynku usług turystycznych w ciągu najbliższych kilkunastu lat.
Opracowanie, zawiera analizę trendów społecznych, politycznych i ekonomicznych oraz prognozę zmian w nowoczesnych technologiach, jakie będą miały wpływ zarówno na funkcjonowanie międzynarodowych przewoźników, jak i zachowanie turystów.
„Zmiany jakie nieustannie zachodzą we współczesnym świecie oraz rozwój technologii mają niewątpliwie wpływ na oczekiwania podróżnych. Dla firm dostarczających usługi turystyczne ważne jest dostosowywanie oferty do potrzeb naszych klientów – powiedział Ireneusz Marganiec – Prezes Zarządu Amadeus Polska. Liczymy na to, że raport stworzony przez nas wspólnie z Hanley Center HeadlightVision zainicjuje dyskusję na temat perspektyw dla branży turystycznej w najbliższych latach oraz pozwoli nam zaoferować usługi, które będą w pełni zaspokajać oczekiwania podróżnych.” – dodał Ireneusz Marganiec.
Raport „Traveller Tribes 2020” wyróżnia cztery grupy przyszłych podróżujących, które będą szczególnie aktywne w drugiej dekadzie XXI wieku. Są nimi: aktywni seniorzy, globalne rodziny, globalni pracownicy dojeżdżający oraz dyrektorzy międzynarodowych korporacji. Każda z tych grup będzie charakteryzowała się innymi oczekiwaniami w stosunku do usług oferowanych przez przewoźników i organizatorów podróży.
W raporcie zostały również przedstawione prognozy dotyczące rozwoju nowych technologii, które będą miały wpływ na sposób podróżowania w przyszłości. Wymieniane są m.in. systemy informacyjne umożliwiające dostęp do aktualnych informacji na temat podróży, systemy cyfrowej identyfikacji pasażerów i bagażu, dokumenty cyfrowe, możliwość dokonywania zmian w podróży w trakcie jej trwania za pomocą telefonu komórkowego. Nowości techniczne nie tylko będą pomocne w etapie wyszukiwania połączeń czy ofert biur podróży, ale również będą ułatwiały samą podróż i dostarczały rozrywki.
Analizie poddano również czynniki społeczne, gospodarcze i polityczne, które będą miały wpływ na kształtowanie się wyżej wymienionych grup. Rynek usług turystycznych oraz konsumenci, którzy będą z niego korzystać za kilka czy kilkanaście lat pozostaną pod wpływem takich zjawisk jak: globalizacja biznesu, wzrost światowej populacji, rosnący stopień mobilności społeczeństwa i jego zamożności oraz rozwój technologii produkcji samolotów. Nie pominięto elementów, które mogą wpływać hamująco na rozwój usług turystycznych, takich jak niestabilność polityczna w wielu regionach, zagrożenia epidemiologiczne czy wzrost zanieczyszczenia powietrza.
Pełną treść raportu można znaleźć na stronie internetowej:
www.amadeus.com/pl/pl.html
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.