LG publikuje wyniki finansowe za drugi kwartał tego roku, ogólnie na plusie, jednak dział mobilny zaliczył stratę.
Drugi kwartał tego roku zakończył się kilka tygodni temu, w związku z czym kolejne firmy publikują swoje wyniki finansowe za ten okres, kolejną z nich jest LG.
Południowokoreański koncern zarejestrował w drugim kwartale zysk netto w wysokości 138 mln. dolarów, czyli aż o 46 proc. więcej w porównaniu do tego samego kwartału rok wcześniej.
W drugim kwartale osiągnięto przychody o 5,2 proc. wyższe niż pierwszym, ale o 10,6 proc. niższe, jeśli przyrównać je do drugiego kwartału roku ubiegłego i wyniosły 11,16 mln dolarów. LG tłumaczy ten spadek coraz mniejszym zainteresowaniem konsumentów telefonami bez systemów operacyjnych i niewielkim popytem na produkty informatyczne.
LG Mobile, dział koncernu zajmujący się sprzedażą telefonów komórkowych, zaliczył stratę operacyjną na poziomie 49,48 mln dolarów, głównie z powodu kosztów poniesionych w związku z kampanią reklamową nowych modeli telefonów zaprezentowanych w drugim kwartale. Zyski w tym obszarze spadły o 28,5 proc. w porównaniu do 2011 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.