Jak mam być wierna, jeśli w ogóle ze mną nie rozmawiasz?

Acxiom Polska, dostawca konsumenckiej bazy danych typu life-style, uruchomił właśnie akcję mailingową zachęcającą do skorzystania z produktów firmy.
„Jak mam być wierna, jeśli w ogóle ze mną nie rozmawiasz?” – to hasło przewodnie mailingu, które ma przypomnieć marketerom o tym, jak ważna jest komunikacja bezpośrednia z ich grupami docelowymi. Zaś w precyzyjnym określeniu target grupy, budowie profilu i dostarczeniu gotowych do komunikacji list konsumentów pomocne będą rozwiązania oferowane przez Acxiom Polska, o których firma przypomina.

Wysyłkę mailingową zaplanowano na 2 dni przed Walentynkowym Świętem, w które świetnie wpisuje się konwencja przygotowanego listu. Kampania skierowana została do użytkowników i subskrybentów newslettera wortalu marketingowego MediaRun.

Za kreację i przygotowanie e-mailingu odpowiada Acxiom Polska oraz agencja 4 kroki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top