Acxiom Polska, dostawca konsumenckiej bazy danych typu life-style, uruchomił właśnie akcję mailingową zachęcającą do skorzystania z produktów firmy.
„Jak mam być wierna, jeśli w ogóle ze mną nie rozmawiasz?” – to hasło przewodnie mailingu, które ma przypomnieć marketerom o tym, jak ważna jest komunikacja bezpośrednia z ich grupami docelowymi. Zaś w precyzyjnym określeniu target grupy, budowie profilu i dostarczeniu gotowych do komunikacji list konsumentów pomocne będą rozwiązania oferowane przez Acxiom Polska, o których firma przypomina.
Wysyłkę mailingową zaplanowano na 2 dni przed Walentynkowym Świętem, w które świetnie wpisuje się konwencja przygotowanego listu. Kampania skierowana została do użytkowników i subskrybentów newslettera wortalu marketingowego MediaRun.
Za kreację i przygotowanie e-mailingu odpowiada Acxiom Polska oraz agencja 4 kroki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.