Kreatywność, bogate portfolio i terminowość – to cechy najbardziej pożądane przez klientów agencji reklamowych. Ankietowani jako ważne wskazywali również elastyczność pracy. Najmniej ważne okazało się zaplecze strategiczne i badawcze agencji – to wyniki badania przeprowadzonego przez agencję kreatywną Swiift.
Aż jedna czwarta. respondentów w kontaktach z agencją najbardziej cenią jej kreatywność. Dla 17 proc ankietowanych ważne jest bogate portfolio agencji, 15 proc. zwraca uwagę na terminowość jej pracy.
-„Wyniki badań mnie nie zaskoczyły” – komentuje Anna Kotowska, z agencji reklamowej Swiift. –„Kreatywność i bogate portfolio zawsze były cenione przez klientów. Cieszę się, że ankietowani jako istotne uznali terminowość pracy agencji. Na nic zdadzą się najbardziej kreatywne pomysły – jeśli nie będą przygotowane na czas”- dodaje Kotowska.
14 proc. badanych jako istotne oceniło nagrody przyznawane agencji. Co dziesiąty ankietowany zwraca uwagę na elastyczność pracy.-„Klienci bardzo często oczekują, że poprawki w projektach będą robione od ręki. Nie w każdej agencji da się to zrobić”- mówi Anna Kotowska –„Konkurencyjne stają się więc te, które są dla klienta elastyczne i działają tak szybko jak się da” – przyznaje Kotowska.
Wyniki badań pokazały, że najmniej istotne są dla ankietowanych ich zaangażowani accounci (9 proc.) oraz zaplecze strategiczne i badawcze agencji (8 proc.)
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.