Walentynki budzą różne skojarzenia. Dla jednych to czułe słówka, czekoladki i bukiet róż, dla innych – komercja w najczystszej postaci. Serwis porównujący ceny, Skapiec.pl, postanowił przyjrzeć się czy – a jeśli tak, to jakimi – prezentami obdarowujemy się z okazji święta zakochanych.
W tym celu poprosił użytkowników serwisu o odpowiedź na kilka pytań. Internauci wskazali nie tylko najbardziej trafne prezenty dla obojga płci, ale także podali przykłady najbardziej obciachowych upominków, jakie mieli „przyjemność” otrzymać z tej właśnie okazji.
Z przeprowadzonej mini-ankiety wynika że blisko połowa (47 proc.) zapytanych nie praktykuje obdarowywania swojego partnera materialnym upominkiem.
Ci, którzy decydują się na prezent, wybierają najczęściej kwiaty i słodkości (przeważnie czekoladki czy lizaki w kształcie serca). Dużą popularnością cieszą się także bielizna, perfumy i wszelkiej maści pluszaki (w przypadku obu płci).
Panie obdarowywane są także dość często biżuterią (tu królują pierścionki i kolczyki).
Zapytani podkreślają przy tym , że ciekawym rozwiązaniem są prezenty wykonane samodzielnie jak np. szkic ukochanej osoby czy figurka wyrzeźbiona w drewnie. Pojawiają się też ciekawe przykłady łączenia skrajnego praktycyzmu (zakup papieru do drukarki czy tonera) z romantycznym dodatkiem w postaci miłosnego liściku.
Wśród najbardziej pożądanych prezentów przez płeć piękną znalazły się:
biżuteria (37 proc.), perfumy (31proc.) kwiaty (14 proc.) oraz bielizna (9 proc.).
Przy czym mężczyźni i kobiety deklarowali podobne odpowiedzi.
W przypadku idealnego upominku dla „Walentynów”, wyniki różnią się diametralnie w przypadku obu płci. Żeńska część zapytanych wskazuje najczęściej na perfumy, płyty CD oraz książki. Męska skłania się natomiast ku uciechom cielesnym (sex-gadżety) oraz upominków związanym z konkretnym hobby.
Ale, że tak już ten świat jest skonstruowany, że los nie zawsze sprzyja człowiekowi – także podczas walentynkowych zakupów – Skąpiec przygotował Top listę prezentów – obciachów. Upominków oklepanych, żenujących, praktycznych do bólu i odwrotnie – do niczego nie przydatnych, niedobranych rozmiarem etc.
Faworytów wśród takich „odkrywczych” giftów było sporo. Skąpiec postanowił ograniczyć się do najciekawszych:
A oto wyniki:
1. Zawieszka na telefon z promocji Tik Taków
2. Doładowanie do telefonu komórkowego
3. Mini-odkurzacz pod USB
4. Popielniczka w kształcie serca
5. Krem na rozstępy
6. Waga – serducho
7. Puchate kapcie z serduszkiem, różowe
8. Gliniana figurka z długim nosem i aktówką z podpisem: „Masz nosa do
interesu”
9. Szklany prosiak
10. O trzy numery za duża bielizna
Ponad połowa (68 proc.) osób spośród tych, które wzięły udział w badaniu, a jednocześnie kupuje prezenty walentynkowe, szuka ich w sklepach tradycyjnych.
– Te wyniki bardzo nas cieszą ponieważ oznaczają, że pozostałe 32 procent zapytanych, decyduje się na zakupy w sieci. A to z kolei daje zielone światło porównywarkom cen, które pomagają wybrać upominek z jednej strony niebanalny, z drugiej – niedrogi dla portfela – podkreśla Monika Janiszewska, specjalista ds. PR Skąpiec.
Zobacz też: Niespodzianki na walentynki
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.