Walentynki budzą różne skojarzenia. Dla jednych to czułe słówka, czekoladki i bukiet róż, dla innych – komercja w najczystszej postaci. Serwis porównujący ceny, Skapiec.pl, postanowił przyjrzeć się czy – a jeśli tak, to jakimi – prezentami obdarowujemy się z okazji święta zakochanych.
W tym celu poprosił użytkowników serwisu o odpowiedź na kilka pytań. Internauci wskazali nie tylko najbardziej trafne prezenty dla obojga płci, ale także podali przykłady najbardziej obciachowych upominków, jakie mieli „przyjemność” otrzymać z tej właśnie okazji.
Z przeprowadzonej mini-ankiety wynika że blisko połowa (47 proc.) zapytanych nie praktykuje obdarowywania swojego partnera materialnym upominkiem.
Ci, którzy decydują się na prezent, wybierają najczęściej kwiaty i słodkości (przeważnie czekoladki czy lizaki w kształcie serca). Dużą popularnością cieszą się także bielizna, perfumy i wszelkiej maści pluszaki (w przypadku obu płci).
Panie obdarowywane są także dość często biżuterią (tu królują pierścionki i kolczyki).
Zapytani podkreślają przy tym , że ciekawym rozwiązaniem są prezenty wykonane samodzielnie jak np. szkic ukochanej osoby czy figurka wyrzeźbiona w drewnie. Pojawiają się też ciekawe przykłady łączenia skrajnego praktycyzmu (zakup papieru do drukarki czy tonera) z romantycznym dodatkiem w postaci miłosnego liściku.
Wśród najbardziej pożądanych prezentów przez płeć piękną znalazły się:
biżuteria (37 proc.), perfumy (31proc.) kwiaty (14 proc.) oraz bielizna (9 proc.).
Przy czym mężczyźni i kobiety deklarowali podobne odpowiedzi.
W przypadku idealnego upominku dla „Walentynów”, wyniki różnią się diametralnie w przypadku obu płci. Żeńska część zapytanych wskazuje najczęściej na perfumy, płyty CD oraz książki. Męska skłania się natomiast ku uciechom cielesnym (sex-gadżety) oraz upominków związanym z konkretnym hobby.
Ale, że tak już ten świat jest skonstruowany, że los nie zawsze sprzyja człowiekowi – także podczas walentynkowych zakupów – Skąpiec przygotował Top listę prezentów – obciachów. Upominków oklepanych, żenujących, praktycznych do bólu i odwrotnie – do niczego nie przydatnych, niedobranych rozmiarem etc.
Faworytów wśród takich „odkrywczych” giftów było sporo. Skąpiec postanowił ograniczyć się do najciekawszych:
A oto wyniki:
1. Zawieszka na telefon z promocji Tik Taków
2. Doładowanie do telefonu komórkowego
3. Mini-odkurzacz pod USB
4. Popielniczka w kształcie serca
5. Krem na rozstępy
6. Waga – serducho
7. Puchate kapcie z serduszkiem, różowe
8. Gliniana figurka z długim nosem i aktówką z podpisem: „Masz nosa do
interesu”
9. Szklany prosiak
10. O trzy numery za duża bielizna
Ponad połowa (68 proc.) osób spośród tych, które wzięły udział w badaniu, a jednocześnie kupuje prezenty walentynkowe, szuka ich w sklepach tradycyjnych.
– Te wyniki bardzo nas cieszą ponieważ oznaczają, że pozostałe 32 procent zapytanych, decyduje się na zakupy w sieci. A to z kolei daje zielone światło porównywarkom cen, które pomagają wybrać upominek z jednej strony niebanalny, z drugiej – niedrogi dla portfela – podkreśla Monika Janiszewska, specjalista ds. PR Skąpiec.
Zobacz też: Niespodzianki na walentynki
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.