Jamajka za trzy kody – loteria promocyjna 3M Polska

Opublikowano: 1 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

Od 1 kwietnia rusza ogólnopolska loteria promocyjna 3M Polska „3M – Nagrody za 3 kody”. Promocja potrwa do 31 maja br. i obejmie wybrane produkty 3M z trzech kategorii: artykuły biurowe (karteczki samoprzylepne Post-it i Post-it Super Sticky, zakładki indeksujące Post-it oraz taśmy klejące Scotch Magic), produkty do czyszczenia (Scotch-Brite) oraz produkty opatrunkowe (3M Viscoplast i 3M Nexcare). W sumie promocją objętych jest 37 produktów 3M z powyższych kategorii.

Uczestnicy loterii mają szanse wygrać atrakcyjne nagrody: dwutygodniową wycieczkę na Jamajkę dla dwóch osób, 10 aparatów cyfrowych Olympus, 20 torebek skórzanych Batycki oraz 1000 płyt CD z utworami Anity Lipnickiej i Johna Portera „Nieprzyzwoite piosenki”. Łączna wartość nagród to 79 300 złotych.

Aby wziąć udział w loterii należy zakupić co najmniej po jednym artykule biorącym udział w promocji z każdej z trzech kategorii (produkt biurowy, produkt do czyszczenia i produkt opatrunkowy), a następnie przesłać do organizatorów kody paskowe tych produktów, wraz z trzema kartami loteryjnymi, które znaleźć można w opakowaniach towarów biorących udział w promocji. Każdy z uczestników może przesłać dowolną liczbę zestawów kodów i kart loteryjnych.

Akcja wsparta będzie kampanią reklamową w ogólnopolskiej prasie kobiecej oraz prasie branżowej. Informacje o promocji dostępne też będą w gazetkach promocyjnych największych partnerów handlowych 3M w kanałach biurowym, aptecznym i detalicznym. Dodatkowo 3M Polska przygotowało materiały BTL – plakaty i ulotki – które dystrybuowane będą w punktach prowadzących sprzedaż produktów firmy. Informacja o loterii ukaże się także w gazetce 3M Dialog (nakład 8.000 egzemplarzy), dystrybuowanej wśród stałych i potencjalnych klientów 3M.

http://www.loteria.3M.pl

Sylwester KozakJamajka za trzy kody – loteria promocyjna 3M Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.