Janmedia buduje wizerunek MARS

Opublikowano: 15 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Do klientów Janmedia Interactive dołączyła europejska centrala koncernu MARS Inc., dla którego agencja pracowała nad budową internetowego wizerunku nowej marki – Perfect Fit.
Perfect Fit to nowa linia pokarmu dla kotów i psów. Główną grupą docelową są aktywni właściciele zwierząt, którzy podchodzą w emocjonalny sposób do swoich pupili. W ramach prac Janmedia przeprowadziła branding opracowując koncepcję prezentacji nowej marki w Internecie.

„Prace nad wizerunkiem Perfect Fit były prowadzone równolegle w 3 językach: włoskim, niemieckim i angielskim. To było dla Nas największym wyzwaniem” – podkreśla Monika Mikowska, New Business Developer w Janmedia. Graficzne projekty przygotowane przez Janmedia będą teraz wdrażane stopniowo przez MARS w lokalnych serwisach Perfect Fit w całej Europie.

Janmedia buduje wizerunek MARS 1

Dodatkowo wrocławski oddział agencji wdrożył serwis produktowy Perfect Fit na rynek włoski (www.perfect-fit.it). Nowy serwis Perfect Fit został wdrożony w oparciu o najnowsze standardy budowania wizerunku marki w sieci. Strona została wyposażona w dynamiczne animacje flash, które mają podkreślić innowacyjność, a także jakość nowych produktów MARS. Głównym celem naszej pracy było stworzenie interaktywnej strony, a także jej poprawa pod względem układu informacji, tak by użytkownicy nie mieli problemów z odnalezieniem potrzebnych informacji o produkcie – mówi Mirosław Pośpiech, manager projektu ze strony Janmedia. Dodanie animacji we flashu znacznie także odświeżyło layout, co wpłynie pozytywnie na sposób postrzegania marki. – dodaje.

Hanna LaskowskaJanmedia buduje wizerunek MARS

Podziel się!

O autorze

hania