Któż nie marzył o przejażdżce nowiutkim, lśniącym cabrio? Teraz jest to w zasięgu ręki. Polski Portal Motoryzacyjny MOTO.PL udostępnił na swoich stronach mechanizm, dzięki któremu w prosty sposób można umówić sie na jazdę próbną wybraną przez siebie marką.
Wystaczy wybrać markę, model, region z kórego pochodzimy, wystukać na klawiaturze kilka danych kontaktowych i możemy ciepliwie czekać aż miły głos w słuchawce zaprosi nas na spotkanie z wymarzonymi czterema kółkami.
W chwili obecnej w bazie posiadamy samochody i motocykle dodane przez kilkudziesięciu dealerów i importerów, ale już wkrótce ta liczba znacznie się zwiększy – mówi Mariusz Drozdowski, szef działu marketingu MOTO.PL – głównie dlatego, że możliwość dodawania pojazdów przez dealerów jest całkowicie bezpłatna i taką pozostanie. Nie zamierzamy z tego tytułu poberać żadnych opłat, ani od dealerów, ani tym bardziej od internatów. Będzie to nasz mały wkład w odbudowę rynku samochodów nowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.