Trzy tysiące godzin materiałów filmowych to zasoby wykorzystane przez twórców filmu „One Day On Earth”.
Historia filmu „One Day On Earth” sięga 2008 roku. W tym czasie grupa osób postanowiła pójść w ślady twórców wydarzenia muzycznego, rozpoczęcia Światowego Festiwalu Muzyki Sakralnej, gdzie wykonano w tym samym czasie utwór muzyczny przez muzyków przebywających w różnych miejscach na Ziemi. Przyglądając się temu występowi osoby tworzące projekt „One Day On Earth” postanowiły uwiecznić na taśmie filmowej jeden dzień z życia Ziemi. Wolontariusze z różnych regionów świata pierwszy raz uwiecznili za pomocą kamer dzień 10 października 2010 roku. Powstała w ten sposób mapa przedstawiająca ten dzień w formie zdjęć i filmów.
Dzięki skomunikowaniu ogromnej ilości zaangażowanych osób poprzez serwisy społecznościowe i stronę internetową projektu doszło do powtórzenia nagrywania w dniu 11 listopada 2011 roku. Dzięki tym posunięciom powstało około 3000 godzin materiałów filmowych wykorzystanych w stworzeniu filmu „One Day On Earth”. Film został odtworzony na forum Zgromadzenia Generalnego ONZ w niedzielę w związku z obchodzonym 22. kwietnia Światowym Dniu Ziemi. Dodać należy też, że projekcja w siedzibie ONZ zbiegła się ze światową premierą filmu w wielu rejonach globu. W Polsce „One Day On Earth” można było obejrzeć w Warszawie, Łodzi oraz Wrocławiu.
Treścią filmu są zagadnienia dotyczące środowiska i gospodarki wodnej, praw kobiet, zdrowia, ubóstwa oraz wydarzeń związanych ze zwykłym życiem człowieka. Film pokaże jednocześnie podobieństwa i różnice w codziennym życiu ludzi w różnych regionach świata.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.