Jessica Alba dołącza do innych hollywoodzkich aktorek i aktorów, którzy poza filmową karierą zajmują się również prowadzeniem firm internetowych. Artystka dostała właśnie 27 mln dolarów na swój e-biznes.
Jessica Alba, znana m.in. z roli w serialu „Cień anioła” czy filmach „Sin City” oraz „Fantastyczna Czwórka”, założyła The Honest Company. Na swój e-biznes związany z handlem produktami dziecięcymi pozyskała właśnie 27 mln dolarów finansowania. Inwestorzy – General Catalyst Partners, Lightspeed Venture Partners oraz Institutional Venture Partners – wcześniej swoje pieniądze przekazali m.in. Twitterowi, Zyndze czy LivingSocial.
Bardzo pozytywne opinie jakie otrzymujemy od naszego startu, pokazują, że musimy nadal poświęcać czas i zasoby by rozwijać markę Honest i skupioną wokół niej społeczność – powiedziała aktorka. Honest.com prowadzi razem z Christopherem Gaviganem, byłym szefem organizacji non-profit Healthy Child Healthy World.
Honest.com oferuje produkty dla dzieci, które mają być bezpieczne dla zdrowia, pozbawione toksycznych dodatków. Poniżej film promujący e-biznes.
http://www.youtube.com/watch?v=rJBaP1FA0cU&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.