Firma Google poinformowała o ugodzie zawartej z grupą użytkowników Google Buzz. W ramach porozumienia korporacja przekaże 8,5 mln dolarów organizacjom zajmującym się edukowaniem w zakresie prywatności w sieci.
Google nieczęsto wysyła maile swoim użytkownikom. W tym jednak przypadku uznano, że zaszła taka konieczność. Firma poinformowała o porozumieniu, jakie udało jej się wypracować z grupą użytkowników serwisu mikroblogowego Google Buzz, którzy zarzucali jej niewłaściwą politykę ochrony prywatności: domyślne ustawienie ważkich danych jako publicznie dostępnych. Pomyłkę szybko naprawiono.
W ramach porozumienia firma z Mountain View stworzy specjalny fundusz o budżecie 8,5 mln dolarów, który wspierać będzie organizacje edukujące internautów w zakresie prywatności ich danych. Jednocześnie firma bardzo wyraźnie podkreśliła, że właściwie jest to wyraz jej dobrej woli, a obecni użytkownicy Google Buzz nie mogą starać się o jakąkolwiek rekompensatę.
Nie wiadomo ilu użytkowników posiada obecnie serwis mikroblogowy – Google niechętnie dzieli się takimi danymi. Od chwili uruchomienia w lutym br. nie udało się jednak serwisowi zdobyć na tyle dużej popularności, by mógł zagrozić pozycji największego rywala – Twittera.
Więcej na temat sprawy przeczytać można na specjalnie stworzonej stronie internetowej: BuzzClassAction.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.