Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę o wyznaczeniu daty debiutu Black Rose Projects S.A. na NewConnect. Pierwszym dniem notowań będzie 1 czerwca br. Aktualnie studio pracuje nad dwoma tytułami własnymi przeznaczonymi na PC. Pierwszy z nich ukaże się jeszcze w 2022 r. Spółka specjalizuje się w portowaniu gier na konsole wszystkich generacji, głównie Nintendo Switch. W swoim portfolio ma ponad 90 tytułów.
Black Rose Projects rozpoczęło swoją działalność jako wykonawca portów na konsole wszystkich generacji. Na przełomie 2020/2021 r. studio rozszerzyło swoją działalność o segment gamedev. W jego ramach trwają prace nad dwoma tytułami własnymi: Dark Moonlight oraz Spooky Lord. Spółka odpowiada za produkcję, wydanie oraz stworzenie portów dla obydwu tytułów. 23 maja br. Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podjął uchwałę w zakresie wprowadzenia do obrotu akcji spółki, wyznaczając termin debiutu na małym parkiecie na 1 czerwca 2022 r. Obecna wycena to prawie 27 mln. zł.
Bardzo mnie cieszy, że już 1 czerwca oficjalnie osiągniemy kolejny kamień milowy. Od 2018 r. konsekwentnie się rozwijamy i realizujemy założone plany. Także w zakresie zysków, które już drugi rok z rzędu wyniosły ponad 1 mln zł. Stabilny zysk, zdobycie pozycji lidera w branży portingowej, późniejsze rozszerzenie działalności o gamedev oraz debiut NewConnect są składowymi dokładnie przemyślanej strategii. Przed nami kolejne wyzwania – mówi Łukasz Bajno, Prezes Zarządu Black Rose Projects.
W sierpniu 2021 r. studio zakończyło prywatną emisję akcji serii B. W jej ramach pozyskało ponad 2 mln zł. Środki przeznaczone zostały na zabezpieczenie prac nad trwającymi produkcjami.

– Emisja pozwoliła na zwiększenie tempa prac związanych a naszymi grami. Zależało nam na tym, aby zabezpieczyć środki na ich stworzenie i utrzymać płynność i założenia harmonogramów. W tym momencie pokrywamy koszty z zysków własnych, jednak przed nami najbardziej wymagające etapy w obydwu projektach. Zaplanowaliśmy szeroki, międzynarodowy marketing. Dzięki działalności portingowej zyskaliśmy rozpoznawalność także za granicą, co może okazać się bardzo pomocne podczas promocji – dodaje Łukasz Bajno.
Współpraca z podmiotami zagranicznymi w zakresie portowania to ok. 20 proc. projektów.
Trailer Dark Moonlight, przygodowego survival horroru, pojawił się m.in. w serwisie oraz na kanale YouTube IGN. Do tej pory zyskał prawie ćwierć miliona wyświetleń. Gra ukaże się na PC w Q2 2023 r. Premiera drugiego tytułu, czyli taktycznej rozgrywki strategicznej Spooky Lord, zaplanowana została na Q4 br.
Black Rose Projects powstało w 2018 r. W swoim portfolio ma ponad 90 portów na konsole wszystkich generacji i aktywnie pracuje nad pozyskiwaniem kolejnych projektów. Spółka zamknęła 2021 r. z wynikiem ponad 3,07 mln zł przychodu i 1,16 mln zł zysku netto. W I kwartale br. roku przychód wyniósł 1,1 mln zł.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.