Już nie Prolink tylko LeadBullet – co z domeną?

Właściciel giełdy linków Prolink zmienia nazwę na LeadBullet. Nazwa serwisu pozostaje bez zmian. Spółka decyzję uzasadnia aktywnością w wielu obszarach.

Cały czas aktywnie się rozwijamy, dlatego nie chcemy by cała spółka, która obecnie działa na wielu płaszczyznach i realizuje kilka duży projektów, była kojarzona tylko z jednym produktem. Nie ukrywamy, że rozwijamy kolejne przedsięwzięcia, które niedługo ujrzą światło dzienne – powiedział Robert Dziubłowski, inwestor LeadBullet S.A.

Już nie Prolink tylko LeadBullet – co z domeną? 1

Obecnie z Prolink korzysta ponad 500 firm. Skupieni na giełdzie wydawcy oferują ponad 2500 unikalnych stron. Poza giełdą w ofercie spółki znajdują się serwisy Textmarket.pl – giełda treści oraz Sellsation.com – narzędzie do promocji skierowane do właścicieli serwisów zakupów grupowych oraz wydawców. Sellsation dociera obecnie do około ośmiu milionów użytkowników.

Mimo sporej aktywności i planów rozwoju spółka nie zapewniła sobie praw do domeny LeadBullet.pl ani LeadBullet.com.

Aktualizacja:
Według komentarza zostawionego przez użytkownika ProLink “Domena należy do LeadBullet SA. Niedługo zostaną zmienione dane.”

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry