Już nie Prolink tylko LeadBullet – co z domeną?

Opublikowano: 5 marca 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Właściciel giełdy linków Prolink zmienia nazwę na LeadBullet. Nazwa serwisu pozostaje bez zmian. Spółka decyzję uzasadnia aktywnością w wielu obszarach.

Cały czas aktywnie się rozwijamy, dlatego nie chcemy by cała spółka, która obecnie działa na wielu płaszczyznach i realizuje kilka duży projektów, była kojarzona tylko z jednym produktem. Nie ukrywamy, że rozwijamy kolejne przedsięwzięcia, które niedługo ujrzą światło dzienne – powiedział Robert Dziubłowski, inwestor LeadBullet S.A.

Już nie Prolink tylko LeadBullet – co z domeną? 1

Obecnie z Prolink korzysta ponad 500 firm. Skupieni na giełdzie wydawcy oferują ponad 2500 unikalnych stron. Poza giełdą w ofercie spółki znajdują się serwisy Textmarket.pl – giełda treści oraz Sellsation.com – narzędzie do promocji skierowane do właścicieli serwisów zakupów grupowych oraz wydawców. Sellsation dociera obecnie do około ośmiu milionów użytkowników.

Mimo sporej aktywności i planów rozwoju spółka nie zapewniła sobie praw do domeny LeadBullet.pl ani LeadBullet.com.

Aktualizacja:
Według komentarza zostawionego przez użytkownika ProLink „Domena należy do LeadBullet SA. Niedługo zostaną zmienione dane.”

Sylwester KozakJuż nie Prolink tylko LeadBullet – co z domeną?

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.