Rynek

Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za styczeń 2024. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w styczniu 2024 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2024 odnotowaliśmy 87,03 mld […]

Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024 więcej »

AI wśród pracowników wzbudza więcej entuzjazmu niż obaw

AI stale się rozwija i nie ma wątpliwości, że w coraz większym stopniu będzie wyręczać pracowników. Rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji będą odciążać profesjonalistów, przejmując od nich monotonne zadania, a także pełniąc rolę asystentów w codziennej pracy. Czy – a może raczej kiedy – zastąpią ludzi? Jak wynika z badania Hays Poland, specjaliści i menedżerowie nie obawiają się takiego scenariusza. Aż 64 proc. nie jest zaniepokojonych, że wraz z rozwojem sztucznej inteligencji na rynku pracy może pojawiać się mniej możliwości zatrudnienia.

AI wśród pracowników wzbudza więcej entuzjazmu niż obaw więcej »

Raport BaseLinker: W styczniu Polski e-commerce w lepszej kondycji, niż przed rokiem

Analitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker Index. W styczniu 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 121 punktów. Indeks ten bazuje na danych o sprzedaży prowadzonej przez 3 tys. firm handlujących za pośrednictwem platformy BaseLinker, odpowiadających za znaczną część obrotów polskiego

Raport BaseLinker: W styczniu Polski e-commerce w lepszej kondycji, niż przed rokiem więcej »

SiemaShop sprzedaje z platformą IdoSell

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) zakończył się kwotą deklarowaną ponad 175 milionów złotych! Jedną z form wsparcia celu tegorocznej zbiórki oraz całorocznego działania Fundacji WOŚP są zakupy w sklepie internetowym SiemaShop. Na krótko przed 32. Finałem WOŚP SiemaShop podjął decyzję o migracji na platformę IdoSell. Sklep internetowy SiemaShop, będący częścią Wielkiej Orkiestry Świątecznej

SiemaShop sprzedaje z platformą IdoSell więcej »

Ponad 152 mln PLN przychodów i najwyższy zysk w historii. Shoper podsumowuje 2023 r.

Przychody Shoper w 2023 roku wyniosły 152,6 mln zł. Oznacza to wzrost aż o 24% względem 2022 r., a w porównaniu do 2021 r., niemal podwojenie przychodów spółki. Szybciej od przychodów, bo aż o 31%, wzrósł skorygowany zysk EBITDA. Osiągnął kwotę 50,6 miliona złotych, co oznacza rentowność na poziomie  ponad 33%. – Rekordowe wyniki finansowe

Ponad 152 mln PLN przychodów i najwyższy zysk w historii. Shoper podsumowuje 2023 r. więcej »

E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań!

Przychody spółki E-Shopping Group spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio. –  Mimo wyzwań rynkowych które zawsze

E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań! więcej »

Scroll to Top