Rynek

Reklama online w roku 2020 – ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu

Czwarty kwartał roku 2020 zaowocował dynamiką rozwojową reklamy online na poziomie 17%. Dzięki temu w skali całego roku reklama online wzrosła o 4,9% rok do roku, co przełożyło się na rekordową wartość na poziomie 5,2 mld zł. Podstawowym motorem wzrostu była reklama emitowana w urządzeniach mobilnych oraz w modelu programmatic.

Hydra Games chce pozyskać 1,5 mln z oferty publicznej

Hydra Games S.A., warszawski producent i wydawca gier, już dzisiaj o godzinie 10 rozpocznie ofertę publiczną akcji. W ramach emisji spółka zamierza pozyskać 1,5 mln zł, które zostaną przeznaczone na produkcję i promocję trzech nadchodzących tytułów. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia zostały zaprezentowane na platformie Crowdconnect.pl. W ramach oferty publicznej spółka wyemituje 10 …

Hydra Games chce pozyskać 1,5 mln z oferty publicznej więcej »

DISH Order: MAKRO wspiera gastronomiczny e-commerce

MAKRO Polska uruchamia nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Lokale mają zyskać swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

Pora na Pola testuje model subskrypcji e-koszyka

Pora na Pola – internetowa platforma z żywnością – zakończyła fazę projektowania algorytmu predykcji koszyka. Przed firmą jeszcze etap testów, by od czerwca br. zaoferować zakupy jedzenia w modelu subskrypcyjnym.

Punch Punk S.A. planuje debiut na NewConnect

Punch Punk S.A. producent gier wideo na PC i konsole, złożył do Giełdy Papierów Wartościowych w trybie formalnym Dokument Informacyjny, w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Działalność spółki koncentruje się na realizacji autorskich projektów oraz produkcji na zlecenie (ang. work for hire) z gatunku przygodowych, pierwszoosobowych i narracyjnych. Studio w ostatnich latach pozyskało …

Punch Punk S.A. planuje debiut na NewConnect więcej »

Movie Games uzyskało zwrot kosztów produkcji Lust From Beyond

Movie Games, warszawski producent i wydawca gier, poinformował o pokryciu kosztów produkcji oraz działań marketingowych związanych z grą Lust From Beyond. Dotychczasowe przychody ze sprzedaży gry pozwoliły również uzyskać kwotę niezbędną do realizacji wersji gry dla młodszych odbiorców, która jeszcze bardziej zwiększy zasięgi tytułu wśród graczy. W dniu premiery Lust From Beyond była obecna w …

Movie Games uzyskało zwrot kosztów produkcji Lust From Beyond więcej »

Przewiń do góry