K2 przygotowało dla TELE2 serwis www.noco2.pl promujący ideę dbania o środowisko przy jednoczesnym oszczędzaniu domowych i firmowych finansów. Zadaniem serwisu jest przekonanie Polaków, że ekologia to ważny i nieodłączny element nowoczesnego stylu życia. A także przekazanie użytecznej na co dzień wiedzy ekologicznej.
Akcja No CO2, zainicjowana przez TELE2, to projekt społeczny mający na celu uświadomienie Polakom, jak istotne, a jednocześnie proste są zależności między ekologicznymi gestami a zasobnością domowego portfela.
Poszczególne sekcje serwisu zawierają podpowiedzi, dotyczące tego, co można zrobić na co dzień, aby dbać o środowisko naturalne i jednoczesnie oszczędzać. Serwis zawiera szereg praktycznych wskazówek i codziennych porad związanych z oszczędzaniem wody i energii, recyklingiem, a także podpowiedzi dotyczące ekologicznych sposobów transportu. Ważną funkcjonalność stanowi eko-kalkulator, za pomocą którego każdy może sprawdzić ile CO2 emituje na co dzień i jak może to zmienić.
Natomiast aplikacja “Wirtulany las” pozwala na wybranie i zasadzienie drzewa w wirtualnym świecie. Każde 10 drzewek zasadzonych za pomocą aplikacji flashowej w serwisie to 1 drzewo zasadzone w realnym świecie przez Tele 2 Polska we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia.
Serwis www.noco2.pl zrealizowany został dla Tele2 przez K2 Internet we współpracy z agencją PR Walk&Talk, odpowiedzialną za merytoryczną stronę serwisu oraz content.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.