K2 Internet poprowadzi e-marketing Fujifilm Polska

Firma Fujifilm Polska Distribution, lider fotografii tradycyjnej i cyfrowej, powierzyła agencji K2 Internet kompleksowe prowadzenie jednego z ważniejszych w ostatnim czasie, nowych projektów strategicznych w polskim internecie.

Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu, do którego zaproszono największe agencje interaktywne. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm prowadząc szereg działań, których szczegóły na obecnym etapie nie mogą być ujawnione. Jak jednak twierdzi Michał Lach, wiceprezes zarządu agencji, jest to jedno z większych i bardziej złożonych nowych przedsięwzięć w polskim internecie: „Zakres i poziom wymagań postawionych przez Klienta był trudny do spełnienia nawet przez agencję tak doświadczoną w kompleksowym prowadzeniu strategii e-marketingowych dużych firm jak K2”.

Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska. Adrian Mochocki, Internet Promotion Coordinator Fujifilm Polska, tak wyjaśnia znaczenie i wyniki przetargu:

„Obecność w nowych mediach jest jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju Fujifilm, dlatego poszukiwaliśmy agencji, która byłaby autentycznym partnerem w realizacji tej strategii. K2 Internet nie tylko przedstawiła nam doskonałe pod względem strategicznym i kreatywnym propozycje e-marketingowe, ale również zapewniła najwyższy poziom biznesowej wiarygodności ich skutecznej realizacji”.

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top