Firma Fujifilm Polska Distribution, lider fotografii tradycyjnej i cyfrowej, powierzyła agencji K2 Internet kompleksowe prowadzenie jednego z ważniejszych w ostatnim czasie, nowych projektów strategicznych w polskim internecie.
Decyzja o współpracy z K2 Internet podjęta została przez Fujifilm w wyniku wieloetapowego przetargu, do którego zaproszono największe agencje interaktywne. K2 odpowiadać będzie za realizację strategii internetowej Fujifilm prowadząc szereg działań, których szczegóły na obecnym etapie nie mogą być ujawnione. Jak jednak twierdzi Michał Lach, wiceprezes zarządu agencji, jest to jedno z większych i bardziej złożonych nowych przedsięwzięć w polskim internecie: „Zakres i poziom wymagań postawionych przez Klienta był trudny do spełnienia nawet przez agencję tak doświadczoną w kompleksowym prowadzeniu strategii e-marketingowych dużych firm jak K2”.
Przetarg na obsługę e-marketingową był jednym z pierwszych projektów w ramach uruchamiania samodzielnego marketingu Fujifilm Polska. Adrian Mochocki, Internet Promotion Coordinator Fujifilm Polska, tak wyjaśnia znaczenie i wyniki przetargu:
„Obecność w nowych mediach jest jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju Fujifilm, dlatego poszukiwaliśmy agencji, która byłaby autentycznym partnerem w realizacji tej strategii. K2 Internet nie tylko przedstawiła nam doskonałe pod względem strategicznym i kreatywnym propozycje e-marketingowe, ale również zapewniła najwyższy poziom biznesowej wiarygodności ich skutecznej realizacji”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.