K2 Internet SA z okazji pierwszych urodzin PLAY i rocznicy współpracy z marką przygotowało specjalną witrynę internetową oraz kampanie promocyjną publikowaną zarówno na stronach operatora jak i najbardziej popularnych portalach.
Witryna http://www.urodzinyplay.pl stanowi część akcji promocyjno-sprzedażowej marki i w ciekawy, bajkowy sposób przedstawia urodzinowe prezenty dla użytkowników PLAY – bogatą ofertę telefonów multimedialnych. Do urodzinowej strony kierują najbardziej efektywne formy reklamowe cieszących się obecnie dużym zainteresowaniem, rozmieszczone na stronach WWW oraz na stronach operatora.
Serwis urodzinowy został stworzony w formie multimedialnej z użyciem elementów trójwymiarowych utrzymanych w bajkowo-urodzinowym klimacie.
Witryna urodzinyplay.pl oraz jej kampania promocyjna jest kolejnym projektem zrealizowanym przez K2 Internet SA dla multimedialnego operatora telefonii komórkowej PLAY. Współpraca K2 Internet z Play trwa już od roku, od momentu oficjalnego launchu operatora na rynku polskim. K2 przygotowało dla Play dwie odsłony portalu konsumenckiego, a także część korporacyjna i portal biznesowy – Play dla Firm, prowadzi dla marki obsługę stałą, miniserwisy, prezentacje, tutoriale do telefonów wszystkich marek oraz niezależne kampanie realizowanych w ramach portalu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.