Agencja interaktywna K2 Internet otworzyła w ramach swoich struktur w pełni funkcjonujący dział produkcji wideo.
Dział tworzą reżyser, scenarzysta i producent Marek Cichy oraz operator, montażysta i motion-designer Michał Gutowski. Obaj od 4 lat zajmują się filmem zarówno komercyjnie jak i hobbystycznie. Ukończyli z dyplomami szkołę filmową w Warszawie przy WFDiF. Znani są z realizacji wielu nagradzanych produkcji krótkometrażowych i realizacji projektów z obszaru kina niezależnego.
Zakres usług działu obejmuje realizacje związane z: reklamą wideo w Internecie, reklamami wirusowymi, sekwencjami wideo na serwisach internetowych i w prezentacjach multimedialnych. Dział odpowiada zarówno za kreację jak i pełnowymiarową realizacje produkcji filmowych na potrzeby e-marketingu.
„Otwarcie działu wideo w K2 i zatrudnienie osób doświadczonych w zakresie produkcji filmowej pokazuje jak bardzo wierzymy w to, że rozwój wideo w e-marketingu to jeden z głównych trendów na nadchodzące lata. Można mieć wątpliwości co do wielu zapowiadanych trendów w Internecie, ale co do tego, że wideo wypełni wkrótce cały Internet, a tym samym e-marketing, nikt w zasadzie nie ma już wątpliwości.” – mówi Łukasz Lewandowski, dyrektor ds. badań i rozwoju K2 Internet SA.
„Dynamiczny rozwój Internetu szerokopasmowego w Polsce sprawia, że błyskawicznie padają granice techniczne i coraz więcej polskich internautów ma możliwość oglądania stron i reklam w Internecie opartych na wideo. Wierzymy, ze agencje interaktywne będą miały coraz więcej do powiedzenia w kreacji filmowej, ponieważ coraz częściej nośnikiem reklamy wideo nie jest już telewizja, ale Internet, na którym to właśnie agencje interaktywne znają się najlepiej.” – dodaje Łukasz Lewandowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.