Na zlecenie firmy Philips K2 kontynuuje w sieci kampanię brandu Expanium. Działania agencji są częścią długofalowej strategii mającej na celu budowanie świadomości brandu Expanium. Jest to linia produktów, których wspólnym elementem jest możliwość przechowywania i odtwarzania plików muzycznych w formacie MP3, za pośrednictwem Internetu.
Grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 15 – 24 lata – aktywni internauci, najczęściej korzystający ze stałego łącza. Pierwszym etapem kampanii było stworzenie strony www.expanium.pl. Strona ta odbiegała od stereotypu tradycyjnego serwisu produktowego, stając się miejscem chętnie odwiedzanym przez pasjonatów sieciowej muzyki. Użytkownicy witryny mogli wziąć udział w konkursie – losowaniu nagród, o którym powiadamiały bannery (dynamiczne animacje informujące ile czasu pozostało do zakończenia kolejnych losowań). Odwiedzający stronę mogli posłuchać muzyki, wybierając utwory z długiej listy zamieszczonej na jednej z podstron.
Dodatkowo wykorzystywanym narzędziem był marketing wirusowy w postaci muzycznych kartek pocztowych i zaproszeń do odwiedzenia strony. Pomimo, że pierwsza część kampanii nie była wspierana działaniami off-line, w przeciągu 1 miesiąca udało się zbudować bazę danych 25 000 rekordów. CTR osiągnięty przez mailing wyniósł 19%, banery – 9%.Kolejnym elementem strategii jest przebudowa serwisu www.expanium.pl pod kątem nowego konkursu.
Uzupełnieniem jest kampania reklamowa przeprowadzona na przełomie kwietnia i maja na łamach serwisów: Gadu-Gadu, 30ton, Nuta, Tenbit, WP, Onet, Interia, Bravo, AudioGalaxy. W akcji użyto narzędzi typu: banery, poltergeist, pop-up, kick-ad, scysraper, top-layer.W nowym konkursie może wziąć udział każdy internauta, tworzący muzykę w formacie mp3. Wystarczy, że prześle swoją kompozycję do serwisu Expanium. Na jednej z podstron, będzie można posłuchać zgłoszonych utworów i głosować na nie. Trzy utwory, które zdobędą najwięcej głosów w danym miesiącu, zostaną nagrodzone.
Podsumowaniem konkursu będzie płyta „Expansja mixów” z najlepszymi utworami internautów. Konkurs potrwa do listopada 2002 r.Philips jest klientem K2 od jesieni 2001 r. Według Ewy Kata-Sadkowskiej, Customer Marcom Manager CE w Philips, wspólpraca z agencją jest kontynuowana, głownie dzięki podejściu, jakie reprezentuje agencja: „Sposób działania K2 charakteryzuje się strategicznym i długoterminowym podejściem do zagadnienia, co przynosi dobre efekty w przypadku firmy takiej jak Philips”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.