K2 kontynuuje kampanię dla Expanium

Na zlecenie firmy Philips K2 kontynuuje w sieci kampanię brandu Expanium. Działania agencji są częścią długofalowej strategii mającej na celu budowanie świadomości brandu Expanium. Jest to linia produktów, których wspólnym elementem jest możliwość przechowywania i odtwarzania plików muzycznych w formacie MP3, za pośrednictwem Internetu.

Grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 15 – 24 lata – aktywni internauci, najczęściej korzystający ze stałego łącza. Pierwszym etapem kampanii było stworzenie strony www.expanium.pl. Strona ta odbiegała od stereotypu tradycyjnego serwisu produktowego, stając się miejscem chętnie odwiedzanym przez pasjonatów sieciowej muzyki. Użytkownicy witryny mogli wziąć udział w konkursie – losowaniu nagród, o którym powiadamiały bannery (dynamiczne animacje informujące ile czasu pozostało do zakończenia kolejnych losowań). Odwiedzający stronę mogli posłuchać muzyki, wybierając utwory z długiej listy zamieszczonej na jednej z podstron.

Dodatkowo wykorzystywanym narzędziem był marketing wirusowy w postaci muzycznych kartek pocztowych i zaproszeń do odwiedzenia strony. Pomimo, że pierwsza część kampanii nie była wspierana działaniami off-line, w przeciągu 1 miesiąca udało się zbudować bazę danych 25 000 rekordów. CTR osiągnięty przez mailing wyniósł 19%, banery – 9%.Kolejnym elementem strategii jest przebudowa serwisu www.expanium.pl pod kątem nowego konkursu.

Uzupełnieniem jest kampania reklamowa przeprowadzona na przełomie kwietnia i maja na łamach serwisów: Gadu-Gadu, 30ton, Nuta, Tenbit, WP, Onet, Interia, Bravo, AudioGalaxy. W akcji użyto narzędzi typu: banery, poltergeist, pop-up, kick-ad, scysraper, top-layer.W nowym konkursie może wziąć udział każdy internauta, tworzący muzykę w formacie mp3. Wystarczy, że prześle swoją kompozycję do serwisu Expanium. Na jednej z podstron, będzie można posłuchać zgłoszonych utworów i głosować na nie. Trzy utwory, które zdobędą najwięcej głosów w danym miesiącu, zostaną nagrodzone.

Podsumowaniem konkursu będzie płyta „Expansja mixów” z najlepszymi utworami internautów. Konkurs potrwa do listopada 2002 r.Philips jest klientem K2 od jesieni 2001 r. Według Ewy Kata-Sadkowskiej, Customer Marcom Manager CE w Philips, wspólpraca z agencją jest kontynuowana, głownie dzięki podejściu, jakie reprezentuje agencja: „Sposób działania K2 charakteryzuje się strategicznym i długoterminowym podejściem do zagadnienia, co przynosi dobre efekty w przypadku firmy takiej jak Philips”.

http://www.expanium.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top