W ciągu półtora roku funkcjonowania na rynku dział produkcji video K2 Motion, firmy świadczącej usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie, zrealizował ponad 40 produkcji. Podsumowuje on swoje działania w najnowszej produkcji – showoreel’u przedstawiającym najważniejsze realizacje.
Wśród Klientów K2 Motion są takie marki jak: Burger King, Coca-Cola, Ikea, Kruk S.A., MNiSW, Nokia, Open Finance, PLAY, Pracuj.pl, Raiffesisen Bank, Volvo. Zrealizowane projekty zyskały uznanie jury konkursów tj. Webstar Festival, Golden Arrow, oraz Kreatury.
K2 Motion to zespół 5 osób: reżysera, producenta, dwóch motion designerów, nadzorowany przez Arka Szulczyńskiego, Dyrektora Innowacji K2. K2 Motion odpowiada za realizacje produkcji filmowych na potrzeby e-marketingu, począwszy od stworzenia koncepcji kreatywnej aż po finalny produkt. Zakres usług działu obejmuje wszystkie realizacje wideo, zarówno te dedykowane do Internetu, czyli video-ads, reklamy wirusowe, sekwencje wideo na serwisach internetowych i w prezentacjach, jak również produkcje do telewizji.
K2 Internet SA jako pierwsza agencja interaktywna w Polsce otworzyła, w ramach swoich struktur, w pełni funkcjonujący dział produkcji wideo. Posiadanie kluczowych osób na każdym poziomie (preprodukcja, produkcja i postprodukcja) pozwala agencji w pełni kontrolować i oferować najwyższą jakość produkcji video.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.