W tegorocznym, Ogólnoeuropejskim Badaniu Preferencji Widzów UPC polscy respondenci ponownie wybierali swojego ulubionego prezentera telewizyjnego. Podobnie jak w latach poprzednich wygrał Kamil Durczok z TVN.
Wśród najpopularniejszych dziennikarzy programów publicystycznych znaleźli się także: na II miejscu Maciej Orłoś, na III z taką samą liczbą głosów Monika Olejnik oraz Tomasz Sekielski i Andrzej Mrozowski.
W tegorocznym badaniu niekwestionowanym zwycięzcą jest stacja TVN, której dziennikarze publicystyczni uplasowali się na czołowych pozycjach. Kamil Durczok po raz trzeci z rzędu w badaniach preferencji telewidzów UPC został najbardziej popularnym prezenterem, otrzymując 26 procent głosów. Na III miejscu ex aequo z 8 procentami głosów znaleźli się Monika Olejnik oraz Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski. Wysokie pozycje zajęły także dwie inne dziennikarki tej stacji: Justyna Pochanke i Katarzyna Kolenda-Zaleska.
Laureatem II miejsca, z 16 procentami głosów jest dziennikarz Telewizji Polskiej – Maciej Orłoś, prowadzący od 16 lat Teleexpress.
Tegoroczne, Ogólnoeuropejskie Badanie Preferencji Widzów przeprowadzone na zlecenie UPC przez międzynarodową firmę badawczą – Research International, miało na celu analizę, w jaki sposób Europejczycy, w tym Polacy, korzystają z telewizji i jaką rolę odgrywa ona w ich życiu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.