14 maja ruszyła internetowa kampania konta oszczędnościowego Banku Zachodniego WBK SA.
Kampania składać się będzie z dwóch linii kreacyjnych przygotowanych przez agencję kreatywną Artegence.
Grupą, do jakiej chce dotrzeć reklamodawca to osoby w wieku 25-50 lat z średnim lub wyższym wykształceniem z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Kampania będzie emitowana na serwisach: Onet.pl, WP.pl, Money.pl, Expander.pl, Interia.pl (- moje finanse), gazeta.pl (- centrum finansowe).
Powierzenie przygotowania kampanii agencji Artegence jest efektem kilkuletniej współpracy firmy z Bankiem Zachodnim WBK S.A.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.